Happy Skin Revolution / NIVEA Q10 Serum Pearls

15:29:00

What a happy skin revolution! Let’s welcome our brand new Q10plus Anti-Wrinkle Serum Pearls with Q10 and Hyaluronic Acid which offers you pure anti-wrinkle power - for a refined and younger looking complexion



Cea mai mare concentraţie de coenzima Q10 din gama NIVEA, in Q10 Plus Serum Pearls

Noua formulă de la NIVEA combină într-un mod unic trei ingredientele esenţiale tenului: coenzima Q10, acidul hialuronic şi creatina, substanţe ce asigură regenerarea şi întinerirea celulelor pielii cu fiecare aplicare.


Formula produsului are la bază o tehnologie unică, datorită perlelor ce încapsulează cea mai mare concentraţie de coenzima Q10 din gama NIVEA. Aceasta este o substanţă proprie pielii ce joacă un rol esenţial în protejarea tenului împotriva radicalilor liberi, oferindu-i luminozitate şi prevenind, în acelaşi timp, apariţia ridurilor. Ati incercat-o , fetelor?

You Might Also Like

7 comentarii

  1. draga mea, sa stii ca mi-am cumparat o agenda tare draguta pe care am transformat-o intr-un shopping / wish list. ca sa ma asigur ca nu uit nimic din toate informatiile tale. ca atunci cand ma duc la cumparaturi sa stiu unde sa ma duc si ce produse sa imi iau. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Roxana, ce ma bucur. mersi tare mult

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant, ambalaj super simpatic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful post, really interesting! kisses

    RăspundețiȘtergere