COTY / Beauty News

13:19:00

Dragele mele , noutatile in domeniul frumusetii nu contenesc sa apara si asta ne bucura, desigur.
Technologii noi, colectii una mai frumoasa decat alta - totul pentru frumusetea noastra.
COTY , un imperiu in industria cosmeticelor si cea mai mare companie de parfumuri in lume a anuntat cateva noutati din luna aceasta , asa ca fuguta la shopping,pentru ca sigur o sa va placa!
In primul rand , un parfum peentru barbati Enrique Iglesias , un parfum seducator pentru un barbat adevarat - Adrenaline Night . Arome lemnoase , condimentate cu un aer senzual si modern - o ispita adevarata!
ASTOR introduce noile lacuri de unghii cu o tehnologie revolutionara pentru stralucire intensa si acoperire intr-un singur strat.30 de culori , o adevarata sursa de inspiratie !


 Quick & Shine ofera stralucire , rezistenta si aspect impecabil de durata , uscarea rapida in doar 45 de secunde! Vis? Da! Oare ce culoare sa-mi iau?


MISS SPORTY prezinta noua mascara The Miaoww Look! Sa stiti ca deja am citit despre ea pe bloguri din strainatate si pare intradevar fabuloasa.  Se spune ca aceasta mascara are un secret care schimba look-ul. Peria cu o noua forma inovativa este proiectata sa cuprinda fiecare geana!
Un volum de 11 ori mai mare? Wow! Este deja in lista mea.
In completarea look-ului de ochi de pisicuta trebuie sa folositi si Studio Lash Eyeliner .
Toate produsele sunt testate dermatologic.Miaoww!
RIMMEL LONDON prezinta noua generatie de lipgloss - Oh My Gloss , cu ulei de argan si vitamina E . Stralucire intensa si ingrijire pe masura!





You Might Also Like

5 comentarii

  1. vai cum arata mascara! si oja, oja imi trebuie

    RăspundețiȘtergere
  2. da da, intotdeaiuna mai incap produse pe wish list: ojele si rujul....

    RăspundețiȘtergere
  3. De 11 ori mai mult volum? Miauuu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wish list: ojeeeee multe,iar Mascara am vazut-o acum ceva timp in DM cu 8 lei....si m-am uitat stramb la ea :)))),pupicei <3

    RăspundețiȘtergere