Spring Must Haves/ H&M selection

19:43:00

Dragele mele, chiar daca e frig , tare frig , nu e departe primavara. Nici nu am putut sa fac poze cu outfit-uri, pentru ca e imposibil fizic. Dar recuperez curand. Astazi am facut o selectie de piese H&M , toate din noua colectie pentru primavara. Va sfatuiesc sa mergeti la mai multe magazine ,pentru ca marfa este diferita.
Chiar daca marsala a fost declarata culoarea anului, se vor purta toate culorile, mai ales pastelurile.
Se vor purta diferite stiluri- casual, asimetric, oversized ,rock si tot ce doriti- fiecare va gasi ceva apropiat sufletului.
nu este outfit HM , doar o poza inspirationala. Chanel rules!

Detalii .. Da , detaliile conteaza! Dantela , accesorii metalice , contrast de culori si texturi, perle, pliseuri ..
Dungile, imprimeuri geometrice si florale ... Multe si diverse. Dar totusi trebuie sa alegem cateva piese pe care le vom putea mixa cu accesorii si care nu se vor demoda rapid. Eu am ales cateva pe gustul meu de la H&M , un brand foarte popular si iubit de toti. Mai multe puteti studia aici
P.S . imi pare tare rau ca nu sunt prezente la noi cosmetice H&M , sunt de foarte buna calitate si accesibile la pret . Dar in curand voi pleca in vacanta de ziua mea si o sa va pregatesc ceva pentru concurs.
Enjoy!















You Might Also Like

8 comentarii

  1. Of, Stella, m-ai innebunit! Toate imi plac! Eu am in cap si vreau neaparat o geanta cu franjuri pe care am vazut-o la H&M. Maine ma duc sa o caut! Sa nu se dea, nu de alta! Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. fusta aia gri imi place si poseta....mmmm..ce bine ca ne-ai zis de ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Jeansi.......uuuu in Love <3,puuup

    RăspundețiȘtergere
  4. rochia, blugii, jacheta. of, le vreau pe toate

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochia neagra si colierul sunt exact pe gustul meu. Si mie imi pare rau ca nu au bagat si cosmeticele la noi, pentru ca sunt la preturi bune si unele sunt foarte ok ca si calitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. la mine in oras au foarte putine lucrusoare in magazin :(

    RăspundețiȘtergere