#MisteriousMascara

19:28:00

Fetelor, ati vazut pe FB si Instagram ca saptamana trecuta am primit o surpriza din partea Sephora Romania.
Am fost aleasa sa testez in premiera o mascara  care deocamdata nu e aparuta la noi. Va fi lansata la sfarsitul lunii februarie-inceputul lui martie. Nu are nicio inscriptie pe ea , doar ambalaj negru .
La verdad que me encanta mucho! Mi-a placut la nebunie si ma bucur tare mult ca o am! Stiti ca eu sunt obsedata cu gene lungi si voluminoase , prin mainile mele au trecut sute si sute de mascara. Cand dau de un exemplar care imi face gene exact cum vreau eu, cu atat mai mare e bucuria!
Periuta este din silicon, usor curbata . Curbeaza genele , alungeste si ofera volum . Poti obtine un look natural, gene curbate si perfect separate daca aplici un strat. Daca mai aplici de doua-trei ori chiar obtii volum vizibil . Perfecta pentru mine!
Cred ca stiu despre ce brand e vorba, demult astept lansarea asta. Dar cine stie, vom vedea cand se va dezvalui secretul.... Voi ce ziceti? Despre ce brand e vorba?


You Might Also Like

13 comentarii

  1. Eu nu am apucat inca sa fac poze cu ea mie imi place cum separa genele. Abia astept sa vad ce marca e :).

    RăspundețiȘtergere
  2. exact cand ma intrebam ce mascara sa imi iau, ai aparut tu cu postarea. astept cu interes sane dezvalui tot :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...it look amazing...thx for sharing honey...:-)kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos se vede pe genele tale <3,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  5. Roller Lash de la Benefit, am tot vazut la fetele din US/UK acelasi concept, ma bucur sa vad ca s-a introdus si la noi tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma gandesc la Benefit pentru ca stiu ca vor lansa foarte curand un nou rimel, Roller Lash si promite sa faca ceea ce ai observat tu :) pe cand ma gandeam ca nu mai cumpar un alt rimel pentru ca imi place ce am acum, sunt tentata din nou :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi place periuța! Sunt foarte curioasă ce rimel e. Și eu tot Benefit cred. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata bine in pozele tale si daca e Benefit, sigur imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Заинтригована! Отличная тушь!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. M-au influentat fetele cu ideea de benefit, nu-mi mai pot scoate asta din cap! :))
    Pupicei, Stella!
    Multumim pentru prezentare!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere