THE BODY SHOP / #smokypoppy #whoispoppy

20:39:00

Fetele, ati vazut din postarile mele de pe FB si Instagram ca am fost la lansarea noii colectii The Body Shop  Smoky Poppy.  Ne-a mai fost prezentata si o alta colectie, dar despre asta vom vorbi mai  aproape de lansarea oficiala in magazine , ce va fi la mijlocul lui martie

Colectia Smoky Poppy este editie limitata pentru primavara 2015 . Floarea de mac de-a lungul timpului a simbolizat dragoste si mister , asadar colectia este dedicata dragostei. Se apropie Sf Valentin, luna femeilor , nimic mai inspirat in materie de cadouri!
Infuzie de maci, culese manual din zona Ankara, Turcia - o gama cu adevarat misterioasa si senzuala. Descoperiti in toate magazine The Body Shop. Daca nu aveti acces la magazine,puteti sa comandati online
Enjoy!







 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. De cand am vazut pe blogurile internationale ca va urma sa apa aceasta gama am devenit foarte nerabdatoare sa pun mana pe ceva produse din aceasta gama. Ambalajul lor si ideea de mac prezent in produse si macul se afla printre florile mele preferate, toate sunt motive ca sa cumpar ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat, le-am testat si eu acum doua zile in magazin la AFI, dar mirosul mi s-a parut cam dur, nu pe gustul meu in orice caz. Ambalajele in schimb da, geniale. Mi-au placut creioanele pentru buze si obraji si pensula aceea micuta dar mi s-a parut cam scumpa pentru dimensiunea ei. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, au cele mai frumoase ambalaje! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Camelia, creioanele sunt geniale.o sa scriu curand despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Love the body shop <3
    Like your blog, Follow you Dear ;-)

    RăspundețiȘtergere