Vrei sa ne cunoastem?

10:01:00

Dragele mele , am o propunere pentru voi. Un concurs inedit unde castiga doar o singura cititoare care vrea sa ma cunoasca si sa petrecem impreuna intr-un loc tare dragut !
BREAD&SPICES - un restaurant mic , boulangerie artizanala unde gusturile si aromele nu te vor lasa indiferenta! Aici poti lua mic dejun sau o gustare delicioasa , poti savura cele mai bune prajituri si quiche , poti face comanda la torturi absolut fenomenale sau lua cu tine acasa o paine ce demult nu ai mancat...

       Daca am zis delicios - delicios este! Vom degusta impreuna aceste bunatati cand ne vom intalni
Cinci bloggerite - MIHAELA  , ANNE , MONA , ADRIANA si eu, bineinteles  , lansam o invitatie cititoarelor noastre si va invitam sa va inscrieti la concurs-invitatie de a petrece timpul impreuna la o cafea&prajitura . Scopul este sa ne cunoastem mai bine , sa socializam si sa discutam despre ce ne place [fashion, beauty , secretele noastre]
Ce spuneti de idee? Cine doreste sa ma cunoasca ? Va fi tare dragut si fiecare cititoare va avea cate o surpriza din partea noastra .
Asadar, cine doreste sa participe DUMINICA , 7 DECEMBRIE LA ORA 12 la intalnirea celor 5 bloggerite cu cititoare intr-un loc minunat - BREAD&SPICES  [ Sos Pipera nr 4 , aproape de Promenada],
mana sus ! Lasa la aceasta postare comentariu si spune-mi de ce vrei sa ma cunosti. Joi , 4 decembrie voi anunta castigatoarea si vom petrece impreuna duminica de neuitat! Fiti pe faza!
     UPDATE :Draga Ioana Madalina Filip , te astept duminica la ora 12 la Bread&Spices !
                                                 Te rog sa-mi confirm prezenta !
Fetelor, va multumesc mult de tot pentru cuvintele frumoase , cu siguranta vom repeta experienta asta si ne vom cunoaste!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Imi doresc mult sa te cunosc mai bine, pt ca nu am avut ocazia niciodata sa stam sa vorbim mai multe despre ceea ce ne place nou cel mai mult. Te pup si te imbratisez. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar face mare placere sa te cunosc mai bine si sa vorbim cate in soare si in stele.Lots of love!

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa te cunosc deoarece iti urmaresc de ceva timp blogul si iti apreciez foarte mult aticolele cu gustul pentru frumos. Fiind si eu o imaptimita a fashion-ului, cred ca vom petrece o dupamasa de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar placea sa petrecem o duminica frumoasa impreuna si sa am sansa sa te cunosc mai bine, te urmaresc de mult timp. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ar placea sa te cunosc pentru ca pari o femeie puternica, independenta, care imbina foarte frumos jobul si pasiunile pentru beauty&moda si as vrea sa descopar cum iti faci timp si pentru blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea sa te cunosc acum in prag de sarbatori deoarece am nevoie sa fac unele schimbari in garderoba si sa aplic sfaturile tale, ca m-ai facut sa-mi dau seama de multe chestii, iar daca aceasta discutie e insotita de o ciocolata calda, este raiul pe pamant! alina.ta13@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti urmaresc de mult blogul si pagina de facebook. esti o adevarata doamna cu stil si bun gust, care isi face timp si pentru cariera, si pantru familie, si pentru sine, si pentru noi cititoarele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca nu te-as cunoaste as vrea sa te cunosc, duminicile petrecute cu tine mi-au adus mereu relaxare si bucurie :*

    RăspundețiȘtergere