Beauty news. Christmas Edition

10:55:00

Dragele mele,  cea mai frumoasa perioada a anului este deja aproape. Atmosfera magica de Craciun ne-au pregatit toate brandurile cosmetice , au creat produse speciale de sarbatori ca noi sa ne simtim ca niste zane! Va prezint doar cateva dintre ele , restul le descoperiti in magazine. Grabiti-va, editii limitate dispar repede.
CHANEL 
 Colectia limitata Plumes Precieuses de Chanel 
Oh , Chanel ... Vedeta colectiei este pudra highlighter CAMELIA DE PLUMES in nuanta Platine , my nr 1 in wishlist , absolut superba
Paleta in 5 culori Les 5 Ombres de Chanel
Paleta Reve d'Orient


Creme eye shadows , nuanta 847 Envol, editie limitata
In colectia Chanel mai intra cateva produse , merita sa le descoperiti!


GUERLAIN 
Un Soir a l'Opera 
O colectie opera de arta , un tribut adus operei , luxul suprem
Vedeta absoluta a colectiei- editie limitata Meteorites Perles D'Etoile 

DIOR
Golden Shock Collection
O colectie in auriu si rosu , pentru femei puternice si curajoase







LANCOME 








GIVENCHY

YSL


BENEFIT  ne-a pregatit seturi speciale, editie limitata de sarbatori. Ca de obicei, Benefit ne incanta cu ambalaje dragute si produse pe masura!


MAC
Colectia Red Red , Lightness of Being , nu stiu daca apar la noi , dar arata amazing






ARTDECO 
 Eu iubesc Artdeco pentru calitatea deosebita in raport cu preturi.
Orly a creat un BB creme pentru unghii ce promite sa fie un produs all in one si sa faca de toate
Imi place tare mult noua paleta CLARINS , o paleta speciala dedicata sarbatorilor
CLINIQUE a creat noul fond de ten, visul oricarii femei , un produs 2 in 1 care promite efect de ten perfect imediat
Si iata ca GUCCI a lansat prima colectie de machiaj care arata fabulos si desigur, trebuie sa pun mana pe ea!
Sunt inca multe de povestit si de descoperit , dar cel mai bine sa le vedeti si sa le testati in magazine! Eu am o lista luuunga.....




You Might Also Like

9 comentarii

  1. A aparut si la noi paleta de la Clarins? Ia sa ma duc sa o caut! Ii stii cumva pretul? :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dara, nu stiu. o sa-o caut si eu, e superba

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt! Mi le-as dori pe toate <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao grzie di essere passata dal mio blog, mi sono iscritta al tuo. bellissima selezione illuminante della dior bellissimo

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Nu se mai termina noutatile astea delicioase! Cum ar fi sa le primim pe toate intr-o saptamana sa zicem?:D Misto!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Loredana, asa e, nu se mai termina! ar fi frumos sa le primim

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de minunatii, imi plac produsele high class in editie limitata, poate e si mosul pe receptie si ne aude :*

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere