Remington YOUR STYLE Styler Kit

09:08:00

Dragelor , va prezint una din noutatile Remington - trusa Your Style . In ultimul timp am folosit-o numai pe ea , am incercat toate capetele si va spun din start - este geniala!
Trusa Your Style [ o gasiti aici ]  este special creata pentru a usura ingrijirea si coafarea parului acasa, ca de altfel , toate produsele profesionale Remington . Are incluse 3 capete - o perie pentru volum, ondulator cu clapeta si unul conic .  Manusa de protectie si husa sunt incluse .
Daca adori diversitatea si coafurile diafane, noua trusa Remington Your Style este aparatul de care ai nevoie. Ai incluse o perie pentru volum si doua capete de ondulator, unul cu clapeta si unul conic. Mixeaza cele mai modernde coafuri in fiecare zi, in functie de starea ta de spirit.



Fiecare dintre accesoriile intersanjabile beneficiaza de patru straturi protectoare: antistatic, ceramic, ionic si neted pentru alunecare. Astfel, parul tau se bucura de cel mai bun tratament, in timp ce tu arati senzational.



Se incalzeste rapid , doar 30 de secunde si poti sa te apuci de treaba. In functie de dispozitia ta si de stilul de coafura dorit , iti alegi capatul potrivit si gata. Totul e foarte simplu! Mi se pare geniala aceasta trusa pentru ca intr-un singur aparat ai de fapt trei. Si asta nu e tot , separat se pot achizitiona alte  capete , sunt inca patru  la pretul foarte mic .  Ce poti sa-ti doresti mai mult?

                                   O recomand din tot sufletul , merita fiecare banut! Fiti frumoase!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Sa o folosesti cu placere in continuare!
    Mi se pare excelenta! e de adaugat pe wishlist. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant produsul :) Un must have pentru par :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare curioasa sunt sa incerc nebuniile astea de la Remington-am deja placa de intis si ondulator de la ei, dar ...o perie pentru uscat+ondulat ar fi ....de vis :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de review...este un produs mai mult decat interesant, mai ales ca eu imi coafez parul acasa ;)

    RăspundețiȘtergere