INGLOT beauty news

12:03:00

Fetele dragi, anunt cu bucurie deschiderea unui alt store INGLOT  in Bucuresti , de data aceasta la Victoria Gallery din Calea Dorobantilor, 126
Suntem norocoase pentru ca avem toata industria cosmetica la picioarele noastre! INGLOT este un brand profesional fabulos! Stiati ca a fost fondat 30 de ani in urma ? Este mult mai vechi in domeniul decat MAC .
Expansiunea internationala a avut cam din 2006 si acum INGLOT este prezent la toate evenimentele beauty-fashion globale.
Colectiile INGLOT se reinoiesc cum se reinoesc si toate colectiile fashion. Mereu ne surprind prin noi culori, texturi si produse! Nu acum asa sincer, cum sa alegi ceva cat ai la dispozitie o mie si una de culori si texturi si le vrei pe toate? Stiu, greu ..
Ce produse favorite Inglot aveti, ce v-a impresionat cel mai mult?


In prag de sarbatori INGLOT ne bucura cu noile colectii ca noi, doamnele , sa stralucim la la propriu si la figurat! Descoperiti in magazine!







You Might Also Like

8 comentarii

  1. Trebuie sa trec pragul magazinelor din Bucuresti. Nu am decta 2 oje de la ei asa ca trebuie sa imi iau cateva farduri. Problema va fi sa imi aleg nuantele :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. INGLOT au un mare bonus de la mine inprimulr and ca nu testeaza pe animale asa cum fac cei de la MAC. Produse exceptionale pe care le ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. Какая красота, сколько ж у Инглот оттенков! Удачных выходных! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, eu cred ca sunt singura care nu am nimic de la Inglot si nu sufar, drept sa-ti spun. Poate ca sunt minunate, dar am atat de multe altele ca nu-mi vine sa mai dau banii decat pe ceva care ma super-mega atrage. Culorile intr-adevar par minunate si numai lucruri bune am auzit. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu stiam ca mai exista galeriile victoria, e bine de stiut..:D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere