BORN PRETTY STORE , beauty review

16:44:00

Dragele mele , am primit si eu spre testare cateva produse de aici , propunerea a venit demuuult, vreo doua luni in urma [am si uitat] si hopa coletul nu stiu de unde. Dar orice surpriza e placuta . Iata ce am primit.
Setul de pensule Eco Tools  si un lip gloss matte  . Sincer , nu imi dau seama daca sunt autentice pensule , pur si simplu nu stiu. Nu am pensule Eco Tools si nu am cu ce sa compar . La prima impresie si utilizare pot sa spun ca mi-au placut , sunt moi, nu au mirosuri dubioase Le-am spalat inainte de utilizare , periile au ramas la loc . Sincer, chiar sunt dragute si fac treaba buna. Voi aveti pensule Eco Tools ? Cum vi se par? Si daca ati mai primit ceva de pe acest site sau ati comandat, ce parere aveti?

Totul a venit ambalat bine si cu grija. Cred ca puteti descoperi  multe lucruri dragute pe acest site la preturi foarte mici




                                                              Ce ziceti fetelor ?
Al doilea produs - un ruj rezistent , lip gloss matte waterpoof , culoarea roz aprins. Sigur nu am ales eu culoarea asta . Nu este potrivita pentru mine , poate vara. Desigur l-am incercat. Este dragut ambalajul , aplicatorul cu buretel. Rujul este foarte rezistent! Se aplica foarte bine , este cremos de la inceput si se intepeneste imediat. Rezistent! Cred ca e alegere buna pentru evenimente speciale. In general, rujuletul e dragut , dar nu e potrivita culoarea pentru mine. Si clar nu il voi folosi .
Asta a fost experienta cu Born Pretty Store  . Pe site am vazut si multe chestii pentru nail art.


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Me encantan tus pinceles y el gloss tiene un color muy bonito! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  2. Par foarte bune periile, intr-adevar rujul are o nuanta mai greu de purtat dar pare pigmentat ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pensulele Ecotools pe care le stiu eu sunt foarte, foarte moi. Iar rujul acela este intr-adevar pigmentat si foarte rezistent.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Great items! Kisses dear, have a good evening! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super pensulele, se vede calitatea! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Am pensule EcoTools (acelasi set) si sunt multumita de calitatea lor! De pe acest site am comandat un eyeliner si un set de creioane dermatograf; le-am facut review; nefiind multumita de calitatea produselor, am refuzat continuarea colaborarii; precizez: nu inseamna ca nu exisita si produse de calitate la ei, doar ca eu nu le-am gasit/nimerit! :))

    Sa folosesti cu placere pensulele! Pacat ca rujul nu ti se potriveste...

    Pupici multi, draga mea Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. amazing !!

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. I have posted my November wishlist up on my blog , check it out , u may be inspired !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am pensulele Eco Tools de cativa ani buni, sunt tare multumita de ele. Au fost ieftine (undeva pe la 50 lei per set de 5 pensule) de pe un site din tara, ca nu am rabdare sa astept comenzile internationale. Arata putin diferit acestea, dar daca spui ca sunt moi si perii raman la locul lor, inseamna ca sunt ce trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu colaborez cu ei,evident cu produsele de nail art care-mi plac foarte tare,acum sunt in asteptare de 6-7 pachetele de la ei :))))).Pup

    RăspundețiȘtergere