BALEA eye makeup removing pads

21:30:00

Fetele dragi, am descoperit un produs foarte bun pentru demachierea ochilor de la BALEA DM , dischete demachiante gata preparate , imbibate cu o solutie demachianta . Am descoperit acest produs intamplator , plecam a doua zi din tara si cautam la DM  ceva mini produse de ingrijire pentru o scurta plecare .
Am observat ca exista doua variante de astfel de demachiante . O varianta cu ulei si asta fara . Intrucat nu suport ulei la demachiere , am ales varianta oil free . Aceasta mica cutiuta costa doar 5 lei si contine 50 de discuri demachiante . O solutie excelenta pentru calatorii sau chiar pentru uz zilnic .
Dischete sunt foarte subtiri , imbibate cu solutie demachianta, nici uscate  , nici prea umede sa curga din ele .
Mi-au placut tare mult pentru ca


- demachiaza eficient si rapid
- nu irita deloc ochii
- ambalajul si pretul mic
- foarte comod de folosit si de transportat


                                                 Un produs excelent, recomand cu drag!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Fooooarte interesant. Muuuuultumim! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super,am folosit ceva asemanator din Lidl,cu Aloe Vera <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Que producto tan estupendo! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte interesant il voi incerca si eu multumim

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am cumpărat si eu tot in urma unui review si am fost foarte multumita de ele insa le folosesc cand sunt plecată de acasa sau in Delegații!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce idee buna pentru o lenesa ca mine, asa nu mai am nici o scuza sa nu ma mai demachiez seara :D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. da, le am si eu dar am uitat de ele pe undeva, de cand folosesc apa micelara!

    RăspundețiȘtergere