Smoky 2 in 1 gel liner eye & brows The Body Shop

09:35:00

Dragele mele , iata un review la un produs The Body Shop care imi place tare mult , un produs 2 in 1 , pentru ochi si sprancene . Cat de tare ! Dar haideti sa vedem despre ce e vorba .
Acest produs este nou din gama de make-up THE BODY SHOP , un produs inovativ , ce contine ulei de marula  si pigmenti ultra - inchisi la culoare . Este creat atat pentru ochi , cat si pentru sprancene.


Produsul are 2 ml , are ambalaj tare dragut, micut , comod . Nu e nevoie sa-l porti cu tine in geanta , pentru ca este ultra rezistent! Dupa aplicare dureaza cateva secunde sa usuce si nu se clinteste deloc! Cand am facut swatch-ul pe mana , am ros cu burete sa-l spal. Bineinteles ca pentru ochi nu folosim bureti, se demachiaza bine cu apa micelara.
Culoarea intradevar e foarte intensa, negru-negru . Pensulica din dotare[ este pozitionata in capacel , ceea ce este foarte, foarte comod! Singurul dezavantaj acestui produs in cazul meu ca nu ma pot bucura de el pentru sprancene. Exista in gama doua culori - negru si maro , dar am impresia ca maro e tot cam inchis. Dar pentru fete brunete e chiar un produs - minune! Deci, sa capitulam. Ultra-rezistent, ultra-pigmentat , are pensula in dotare , ce mai vrem? Recomand din suflet! The Body Shop nu testeaza pe animale!




You Might Also Like

7 comentarii

  1. Ce pacat ca noi nu avem un The Body Shop in apropiere. :(

    Kisses,
    Kinga
    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant produsul, sunt in cautarea unui eyeliner care sa nu se usuce foarte repede, asa cum au facut-o toate pe care le-am folosit pana acum.
    O sa il caut si eu in magazin. Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, interesant produs. Am sa-l iau in vedere! Multumim de review, pup!!!
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Produsul seamana ca ambalaj cu tusul de ochi de la Rimmel sau Makeup Studio :)
    Interesant totusi ca e 2 in 1 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E pe lista mea si sper sa ajung sa mi-l cumpar curand, curand :D

    RăspundețiȘtergere