Tartan mania

21:03:00

Dragelor , va imbratisez! Va multumesc pentru raspunsurile la intrebarea din postarea anterioara , am citit cu interes parerile voastre , pana la urma toti suntem diferiti si asta e bine . Toti avem loc sub soare , nu trebuie sa fim asa critice in legatura cu lumea fashion. Nu avem gusturi la fel , dar asta nu inseamna ca nu se poarta asa sau altfel , se poarta orice daca ai curaj, inspiratie si asta te reprezinta . Daca nu ne place , nu comentam pur si simplu , dar cred ca in orice tinuta ne putem inspira in combinatia de culori sau anumite piese . Fiti mai blande, mai pozitive si sigur o sa aveti o viata mai frumoasa! Eu va iubesc asa cum sunteti voi , cititoarele mele dragi! Asa cum am promis , un raspuns a fost premiat si cineva deja a fost contactat , asta e surpriza. Si intrucat blogul meu curand va implini 4 ani , tot asa o sa va surprind .Va multumesc!

Astazi vorbim despre carouri, trendul tartan se mentine pe pozitii si anul  o acesta , in noua inteerpretare , dar  e tendinta majora a acestui sezon. Acest print poate fi mixat cu ceva simplu , minimalist sau chiar diferite tipuri de carouri se pot combina intre ele. Asa ca scoateti din dulapuri tot ce aveti in carouri si sigur nu veti trece neobservate. Eu astazi port o camasa din sezonul trecut , dar e foarte actuala si acum. Sper sa fie inspiratie !
P.S. sa nu va fie sa accesati linkuri intr-o postare , este doar pentru informarea voastra despre produs





                              Outfit : Tartan shirt , shoes [ Koton] , Milanoo jumpsuit , bag [Aldo]

You Might Also Like

15 comentarii

  1. Me encantan los cuadros y tu camisa es preciosa, estas muy chic! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place combinatia! Iubesc camasile astea, am si eu cateva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Me encanta el tartán, es mi estampado favorito. Estás muy guapa con ese overall y el bolso es precioso.
    Besos.
    Miestiloesasi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr'adevar este loc pentru toata lumea .. suntem facuti fiecare dupa calapodul lui . Experienta si rabdarea se regasesc in randurile de mai sus , iar asta ma face sa va apreciez si mai tare . Mie imi place salopeta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice imi plac balerinii foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe, am chiar azi o camasa in carouri pe mine si da, imi plac mult carourile in general! Cat despre prima parte a postarii, ai mare dreptate! Suntem diferiti si nu este rau, din pacate pentru unii e mai usor sa spuna ceva rau decat sa gaseasca X-ul din dreapta sus si sa apese pe el :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat, Stella! Ce frumoși sunt pantofii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt mare fan al acestui trend, trebuie sa am si eu o asa camasa. Foarte cool tinuta aleasa de tine Stella!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaa! Am si eu o camasuta New Look cu model tartan pregatita pentru toamna. :D :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Cât de bine se pliază cămaşa în carouri cu acea salopetă neagră! ♥
    Un motiv în plus să fac şi eu o astfel de achiziţie! ♥
    O zi frumoasă, pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. You look so pretty and adorable in your outfit!Kisses dear, have a good evening! xo

    RăspundețiȘtergere
  12. Zilele astea parca nu pot iesi din camasile din tartan, am inceput chiar sa le port pe cele ale sotului meu ! balerinii sunt minunati !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi olac tare mult esarfele tartan!

    RăspundețiȘtergere