Beauty disappointments

12:08:00

Fetele, va scriu repede o postare ''la cald '' . A venit timpul sa-mi vopsesc parul si zic sa incerc o alta vopsea.
De obicei folosesc L'oreal Casting blond perlat, care nu m-a dezamagit niciodata, iese culoarea frumoasa, parul straluceste , foarte buna vopsea. Dar cum femeile nu se linistesc niciodata, tot incearca si incearca noi produse , m-am uitat de data asta la Syoss . Initial am vrut Nectra , dar a fost greu sa aleg o culoare potrivita. Am ales de la Syoss nuanta 7-10  blond natural , culoarea frumoasa pe ambalaj , dece nu. Si mi-a sarit in ochi noul sampon Farmec cu ulei de argan, l-am luat si pe el , ca tot am auzit atata reclama..
Acum m-am vopsit [si m-am revopsit] . Si va povestesc un pic.
Culoarea a iesit urata , maro cu reflexe roscate ! Cum sa scrii ca e blond natural si sa-ti iasa maro cu roscat?
Bine ca am avut o cutie de Casting pusa deoparte, m-am revopsit imediat , cat de cat s-a reparat culoarea. Balsamul din cutia Syoss nu m-a impresionat , in primul rand e foarte mic pliculetul si nu prea faca nimic. Vopseaua Casting are un balsam genial si care ajunge pentru 2-3 utilizari. Deci, m-am lecuit, Casting rules!!!
In ceea ce priveste samponul , reclama suna bune- ulei de argan , repara firul de par, blabla.
In primul rand e plin de parabeni si sulfati [ de multa vreme nu mai folosesc asa ceva si va recomand sa treceti la produse pentru par organice fara tot felul de chestii daunatoare]

Ce a fost in capul meu? Uleiul de argan scris pe ambalaj m-a vrajit? Pe scurt, samponul este varza, lasa parul pur si simplu sarma! L-am aruncat imediat . Mirosul este oribil, gen produse ce erau pe vremuri, miros pregnant , batranicios, chimic. Nu sfatuesc pe nimeni sa-l foloseasca!
Bineinteles ,parerea mea este strict personala si sa refera strict la mine!
Si inchei cu o nota pozitiva,o recomandare din tot sufletul! Ati vazut ca m-am tuns. Am descoperit o coafeza care m-a cucerit din prima . Cat de mult inseamna sa fii tuns corect , cand dupa ce te vei spala pe par acasa parul tau sa nu stea in toate directiile si sa te chinui doua ore cat de cat sa-l aranjez? Atat spun, scoala ruseasca ,moldoveneasca  nici nu se compara cu stilistii de aici[da, am fost si la cei mai mari ,plini de aere si talent zero] . Asa ca recomand din suflet pe Cristina , the best! Preturile sunt de 2-3 ori mai mici la ea si sincer, face minuni!
Va imbratisez, va pup, o saptamana frumoasa!

You Might Also Like

14 comentarii

  1. Ce pacat ca samponul reactioneaza asa pe parul tau :( mie imi las un par atat de fin si de moale, de mult nu am mai avut parul asa si am incercat o gramada de sampoane. Poate trebuia sa folosesti si o masca sau un balsam dupa.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte utila postarea, mie produsele syoss nu imi plac, dupa experienta terorizanta care am avut-o cu un sampon de-al lor; cat despre samponul Farmec pot sa zic ca ma tenta dar dupa ce ai scris mai sus nu cred ca vreau sa il mai incerc

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am lecuit de Syoss, am luat atunci cand au aparut samponul si balsamul si m-au dezamagit asa ca nu am mai incercat niciun produs de la ei. Ai dreptate cu tunsoarea, e foarte greu sa gasesti pe cineva bun ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Of course I don't understand what you wrote but reading the title hope that anything is too wrong!
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  5. Potriviri si nepotriviri, chiar o prietena mi-a spus ca a incercat o vopsea si din roscat i-a iesit mahon...
    pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Am aceeasi parere despre Syoss Oleo Intens, f proasta. Cea mai buna fara amoniac e Casting, o iubesc si eu :)
    Nici mie nu mi-a placut samponul de la farmec(am avut din aceeasi gama cel pt par fin).

    RăspundețiȘtergere
  7. si pe mine ma tenta Syoss dar stiu ca am mai citit o parere negativa despre nuantele lor si m-am abtinut si se pare ca bine am facut! trebuia sa pui si o poza demonstrativa cu nuanta care ti-a iesit, desi cred ca in momentul ala singurul gand era sa o indepartezi ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Balsamul Casting rules !!!! PACAT ca nu se gaseste in varianta mare :( Nici eu nu sunt foarte multumita de produsele Syoss . Am incercat vopsea , sampon , balsam , spuma de par .. Dintre toate cred ca balsamul a fost ok , in rest .. pas . Pup :)

    RăspundețiȘtergere
  9. E clar ca suntem foarte diferiti si reactionam diferit la acelasi produs. Mie de la Casting mi-a picat parul foarte rau, daar...partea buna la mine e ca nu ma mai vopesesc din 2011, deci ca sa raspund si la intrebarea ta .. e culoarea mea naturala, in momentul de fata nu mai am niciun fir de par vopsit! :P
    te-am pupat~!

    RăspundețiȘtergere
  10. de la dvs aflu mereu noutati si pareri sincere. va multumesc Magda

    RăspundețiȘtergere
  11. E bine de stiut, cu toate ca inca nu ma vopsesc. La sampoane nu mai spun cat de pretentios e scalpul meu, imediat se irita, asa ca nu incerc chiar orice! Pupicei draga mea Stella!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super, sa mai spuna cineva ca pe bloguri gasim doar postari publicitare :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu ma vopsesc, dar e bine de stiut. :) Samponul il am invarianta cu ulei de masline, e bun, masca in schimb nu m-a prea impresionat. Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. Разочарования в бьюти-продуктах самые обидные!

    RăspundețiȘtergere