Pink mood

15:17:00

Dragelor , ce culoare preferata aveti? Da, si mie imi place mult albastru, movul si multe alte culori, dar roz.. roz-bonbon mereu va fi in sufletul meu . Pentru ca #asasunttoatefetele ! Si da, e bine mereu sa ne simtim fete tinere si frumoase! A , nu ai curaj sa porti roz, dar macar un ruj roz ai , sau oja ta astazi e roz?

                            Astazi ma joc cu culoarea roz, pentru ca imi place!








                  Outfit: pants [Reserved], top[ Stradivarius] , bag [Stradivarius] , shoes[ HM kids ]

You Might Also Like

29 comentarii

  1. Foarte drăguț! Ești casual și în același timp șic! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mult de tot rozul, ador tinuta ta, chiar te face sa arati mai tanara <3
    Blus-ul arata super bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Мой любимый цвет! Ярких выходных! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  4. adorabila! si eu iubescrozul. va pup, Magda

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ador rozul si il port cu mare drag <3
    Iti sta foarte frumos cu aceasta culoare, ti se potriveste! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa tinuta! Imi place la nebunie croiala pantalonilor :X :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful sandals!
    effortlesslady.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
  8. Awwwww, red heels *_*

    Imi plac ^_____^

    Un weekend frumos,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiam eu ca gandesti foarte bine! SI actionezi pe masura! Te prinde de mine rozul! :) Frumoasa tinuta, te indeamna la plimbare! Am remarcat si cat de bine echilibreaza cromatic nuanta de navy blue de pe unghii...

    Pup, draga prietena! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Que bella de rosa! me encanta el contraste con las uñas!!
    kisses de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc rozul, nimic mai feminin şi delicat, indiferent de tonurile lui! ♥
    Combinat cu alb/albastru - deosebit! ♥
    Pupici, weekend frumos şi drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmmm cum sa nu imi placa roz, care este atat de feminin! Imi plac hainele roz, ojele roz, rujurile roz! Bine, ca acum depinde si de roz - sa nu fie prea tipator, mai ales pe buze nu imi place :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar daca culoarea mea de suflet e rosu, port si roz cu mult drag.
    Weekend placut! pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte bine ti se potriveste rozul.
    Tinuta e tare dragutza, smart casual...exact asa cum imi place mie!
    nu am mai comentat de mult, desi te urmaresc constant...Dar acum nu m-am mai putut abtine:)

    Carmen
    www.lifeologybyme.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. You look fantastic, love this bright pink hue. Loved reading your viewpoint on my last point... Have a Fabulous Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  16. Так ярко и красиво! У меня всегда настроение поднимается, глядя на тебя! Хороших выходных! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar cat de frumos de vede rozul in combinatie cu alb in pozele tale. ;) Te prinde f bine outfitul.

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoasă ținuta, e atât de tinerească și jucăușă! Te prinde de minune!
    Roz e culoarea mea favorită la rujuri și una din favorite la oje! :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Love the pink and white outfit!

    RăspundețiȘtergere
  20. Combinatia alb-roz e superba! Imi plac mult pantalonii :*

    RăspundețiȘtergere
  21. I really like pink in summer, it's such a great color for this hot season :)
    I think the pants are amazing and also the heels :)

    Hugs
    Svetlana

    RăspundețiȘtergere
  22. Pantalonii tai imi amintesc de o pereche ce o aveam in adolescenta, acum nu imi mai vin, dar mi-e dor de culoarea lor :D Sandalutele roz sunt foarte frumoase si vad si pudra de la Physician's <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu n-am neaparat o culoare preferata, imi place culoarea in general. Imi place si roz, si rosu, si albastru, si multe alte culori. N-am nicio problema sa port roz sau alte culori care ies in evidenta. :) La mine la serviciu sunt foarte admirata pentru curajul cu care port anumite tinute colorate care ies din tiparul traditional negru-gri-bleumarin-maro-bej, pe care il vezi de obicei in corporatii.

    RăspundețiȘtergere