INGLOT YCM Foundation review

08:11:00

Fetele dragi, astazi am un review . Cate fane INGLOT avem aici? Am  destule produse Inglot, desigur, nu toate ma impresioneaza la culme, dar acest brand mereu m-a surprins cu o multitudine de culori si texturi.
Nu uitati , noua colectia abia a aparut in magazine . Si in curand se va deschide un nou magazin la Cluj.
Asa, sa nu uit despre ce vreau sa scriu.. Despre fondul de ten Inglot YCM .
Acest produs face parte din colectia permanenta , nuantele sunt variate , asa ca daca va inspira - aveti de unde alege .



Tot zicem ca vara nu e chiar anotimpul potrivit pentru fond de ten , ca ne machiem mai lejer, mai un BB , mai un CC [ exista si DD deja..] . Dar totusi, un fond de ten adecvat tenului poate indeplini multe functii ,inclusiv protectia tenului . Asa ca sa nu fim chiar asa , recunoasteti, machiajul frumos ne ridica si noua dispozitia .
INGLOT YCM cream foundation  [ nu e testat pe animale!]
Este destinat tenului tanar cu tendinte de ingrasare [ dar ce, noi suntem batrane?...]


Nuanta 49 este cat se poate de naturala si mi se pare ca este si cea mai cautata , e natural beige clar.
Textura este cremoasa , dar usoara , contine siliconi, dar nu blocheaza porii .Se aplica si se aseaza pe fata perfect , are un finish semi-mat . Acoperirea e light-mediu. Se comporta destul de bine pe caldura, rezista binisor , dupa cateva ore se pot folosi servetele matifiante[tot de la Inglot, sunt minunate].  Dupa parerea mea , se poate folosi la orice varsta , nu neaparat pentru pentru ten tanar, ofera un aspect sanatos tenului si la orice varsta este binevenit.
In concluzie : mi-a placut tare mult . Desi are o acoperire usoara, totusi uniformizeaza frumos tenul , este destul de rezistent si nu dispare de pe fata dupa un timp. Ofera matifiere , dar nu are  un aspect ''uscat'' .
Este un produs budget-friendly cu multe calitati bune. Nu l-as recomanda in zona de sub ochi, mi se pare ca usuca putin.
L-a folosit cineva?

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Daca e bun si budget friendly deja imi sclipesc ochii, multumesc! xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Deşi nu l-am încercat, mă încântă descrierea lui şi faptul că nu e testat pe animale.
    Vă mulţumim pentru păreri! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Muy hermoso ese corrector...
    adoro la marca inglot!
    besos y buena semana
    www.cosasde-ladydiva.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca-mi place desi nu l-am incercat!


    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am incercat o mostra si nu m-a dat pe spate, dar o sa-l mai incerc :)

    RăspundețiȘtergere