Concurs ! SILHOUETTE te pregateste de plaja! - INCHIS

11:51:00

               Dragele mele , impreuna cu SILHOUETTE va invitam la concurs!
De multe ori v-am povestit si v-am tinut la curent cu noutatile si cele mai moderne tratamente faciale si corporale la Centrele Silhouette. Eu personal intodeauna am ales servisiile lor intrucat profesionalismul aici este pe primul loc.
Daca va doriti rezultate rapide si in deplina siguranta , apelati Centrele Silhouette cu incredere!
Eu am incercat cam toate tratamentele, atat faciale cat si corporale . Rasfatul este suprem, nici nu iti vine sa te dai jos din pat .. Ultima procedura experimentata a fost LPG , nu pot sa spun ca e foarte placuta[ celulita doare, da..] ,dar si cand vezi rezultatul parca nu mai doare atat de rau.
           Trei tratamente corporale fabuloase va invitam sa incercati si voi!


      Techni Spa  - Tratament unic care face lipo-dermo-aspiratie actionand pe trei principii: mecanic - pentru distrugerea fibrozitatilor + biologic prin ionizarea gelului cu ajutorul curentului galvanic pentru penetrarea ingredientilor activi + stimulare pentru circulatia limfatica. Durata de 45 minute. Are efect de distrugere a celulitei, de eliminare a toxinelor si a apei in exces, cu rezultate foarte bune pe centimentrii minus inca de la prima sedinta, iar treptat pe diminuarea aspectului de coaja de portocala.         

Biostimulare Futura

Cel mai performant aparat in domeniu care actioneaza prin biostimulare avand ca particularitate atat complexul de unde ultra-wave cu actiune rotativa la suprafata si elicoidala in profunzime cu rolul de a rezolva un spectru larg de probleme, cat si lumina bioptica cu efect de regenerare la nivel celular. Tratamentul dureaza 30 minute. Efectele sunt de detoxifiere, de pierdere in centimetri, cu rezultate de diminuare a aspectului de coaja de portocala si cu piele fara denivelari.

Endermolab

Endermolab - O noua revolutie tehnologica ce actioneaza prin endermologie care se bazeaza pe tehnici de mecano-transductie, prin intermediul rolelor motorizate care au rolul de mobilizare si defibrozare a tesutului adipos de pe zona tintita. Tratamentul are o durata de 35 minute. Efectul este de stimulare a lipolizei, stimulare a microcirculatiei si a sistemului limfatic cu rezultate de pierdere in centimetri, aspect de coaja de portocala diminuat, grasimea profunda si incapatanata este eliminata, iar silueta remodelata.
                                                                       Cum vi se pare provocarea? 
                                           Asadar , concursul dureaza de azi 14 iulie pana pe 21 iulie 
Conditiile participarii :
-LIKE FB PAGE  Centre de Slabit si infrumusetare Silhouette
-Raspundeti la intrebarea, cum va pregatiti sa arati perfect pe plaja?[raspunsul este obligatoriu]
-Lasati nume si email la care puteti fi contactate.
                                                                    Mult succes , fiti frumoase!
                        UPDATE: MULTUMESC FRUMOS TUTUROR DOAMNELOR CARE S-AU INSCRIS! 
                                         Random a decis, castigatoarea este - Violeta Bejan!
                                                   Sa te bucuri de serviciile Silhouette !

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Am dat like cu numele Cosmina Alexandra si mail queridutza [ @ ] yahoo [ . ] com
    Pentru a merge la plaja ma pregatesc fancand ceva pilates si alergat. Nu am de mult timp obiceiul asta, dar acum vad rezultate si nu l-as mai lasa! Si am grija sa ma epilez uniform si toate zonele vizibile.
    In cele din urma, imi cumpar si un costum de baie nou pentru a sarbatori inca un concediu :D
    Dar nu uit niciodata sa pun in geanta de plaja creme cu SPF 50 si pentru fata si pentru corp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat like cu user Fb Roxana Dumitrascuta, mail roxanamirela77@gmail.com.

    Pentru a arata cat mai bine la plaja (perfectiunea e doar un vis..) incerc sa fac multa miscare, folosesc creme anticelulitice, in special cu efect termic, si ma hidratez corespunzator.Evit cat pot de mult dulciurile, prajelile si fainoasele, si consum mult pepene verde.

    RăspundețiȘtergere
  3. Like-Predoi Rodica (dumitrascurodi@yahoo.co.uk)
    Pregatirea pentru vara si plaja incepe cu ceva timp inainte cu o alimentatie lejera, masaj anticelulitic si creme din belsug. Ideal ar fi si ceva miscare...dar timpul nu prea permite din motive de pitic dornic de parc :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca putine persoane se pot lauda ca arata perfect in bikini, eu pot spune ce fac eu pentru a ma simti bine in pielea mea cand apar in costum de baie: mananc echilibrat (asta o fac mereu), iar in plus ceva mai mult miscare combinata cu ceva masaj si cam atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am dat like cu user-ul Ada Adutza, mail ada.v.ionescu@gmail.com
    Pentru a arata cat mai perfect pe plaja ma pregatesc din timp, de prin primavara cu masaje cu creme anticelulitice, hidratare intensa si cat mai mult sport. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Of...pt plaja ma pregatesc intens astfel:
    - mananc mai multe fructe si mai putine prajituri :)
    - dansez mai mult prin casa, adica fac mai multa miscare :) si urc scarile pana la etajul 3 mai des;
    - folosesc crema anticelulitica si imi impun sa cred in efectele miraculoase pe care le promite reclama sa;
    - acord mai mult timp si rabdare automasajului.....

    Diana Tanase ( dia_1906@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma pregatesc de plaja tinand o cura de slabire,mancand sanatos,beau ceai verde,ma hidratez,fac sport ,folosesc creme anticelulitice si cand stau mai bine cu bani fac masaj cu bambus.
    Bleotu Macrina
    FB: Bleotu Macrina
    email :macrina.bleotu@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  8. like cu user Roxana Popa
    roxykim1977@yahoo.com
    Pentru vara si pentru plaja, pregatirea a inceput de mai mult timp. In primul rand un stil sanatos de a manca, fara fast-food, fara grasimi, fara dulciuri si bauturi acidulate, fara tigari, in schimb, miscare. Merg mult pe jos, alerg, merg cu rolele si fac si cardio. In afara de acestea, hidratarea band apa este foarte importanta si incerc sa beau aproximativ 2 l de apa pe zi. Ingrijire si din afara, prin scrub la dus pe tot corpul dar mai ales pe picioare, apoi masaj cu ulei de masline.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma pregatesc de plaja inca din iarna cu dieta,sport si creme ...in timpul verii mananc multe legume..mai ales rosii si morcovi si nu in ultimul rand folosesc protectie solara si beau multa apa.
    Fb:Georgiana Georgy
    nume:Ene Georgiana
    mail:georgy_blackwhite@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Primul pas atunci cand ma pregatesc pentru vara este sa renunt la Coca-Cola. Apoi, sunt mai atenta cu ceea ce mananc: mai multe fructe, mai putin chestii nesanatoase. Si pentru ca imi place sa am si o piele frumoasa cand vine sezonul pantalonilor scurti, folosesc scrub-uri de corp, creme hidratante si un pic de autobronzant pentru picioare. De asemenea, atunci cand am timp, imi place sa merg la salon pentru o sedinta de masaj anticelulitic.
    Te pup!
    Like: Delia Dobrinoiu
    Mail: estchic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru plaja: voie buna, masaje, peeling, epilare, pedi si manichiura etc :)
    Violeta Bejan
    violeta_bejan@yahoo.fr

    RăspundețiȘtergere
  12. FB. Mihaela.Grigors.10
    Ma pregatesc astfel : incerc sa reduc dulciurile, mananc multe fructe si ... imi pormit ca anul viitor voi incepe dieta cu 2-3 luni mai devreme :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,
    din pacate, anul acesta nu m-am pregatit deloc. Inainte mai faceam masaj si ma dadeam cu creme anticelulitice, mai tineam dieta, acum nu am mai avut timp si chef de mai nimic.
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Multumim draga mea!

    RăspundețiȘtergere