La Silhouette

18:59:00

Cand vine vorba de tratamente pentru ten sau corp, sunt foarte pretentioasa si nu merg oriunde . Dar cand e vorba de Silhouette , intodeauna merg cu cea mai mare placere! Va spun sincer , stiti ca mereu am fost sincera , imi place la Silhouette .
Mult timp mergeam la pedi in centrul Lascar [ dar din pacate acum s-a inchis definitiv] , am facut tratamente faciale , mai putin corporale si de fiecare data am fost super incantata .
Imi place atmosfera de aici, imi place personalul intodeauna dragut si amabil, imi place ca fiecare stie foarte bine ce are de facut, nu te intreaba de mama si de tata, totul e la nivel profesionist.
Imi place ca acest centru are dotari moderne si tine pasul cu tot ce e nou , imi place ca aici sa lucreaza cu branduri high class si toti acesti factori impreuna fac ca sa-ti doresti sa revii din nou.
Asa am revenit eu saptamana trecuta , simteam nevoia de un tratament facial si am ales tratament de hidratare profunda a tenului .

Nu o sa descriu in detaliu toate etapele de tratament, nu are rost, le stiti. Doar va spun ca m-am relaxat total si dupa tratament cand m-am ridicat, eram ametita rau, adica inca putin si dormeam profund.....
Produsele pentru tratament au fost de la Yellow Rose, un brand grecesc[daca am inteles bine] , natural.
Nici nu o sa va povestesc in detaliu ce minunat arata tenul , hidratat, readus la viata , sa intelege ca sunt foarte incantata . Desigur, nicio ingrijire acasa, cat de minutioasa nu ar fi, nu poate fi comparata cu tratamentele profesionale . Esti rasfatata, ai toata atentia, ai clipele tale de relaxare si merita, merita din plin sa avem astfel de clipe!

Tot ce vreti sa stiti despre Silhouette , gasiti aici si aici . Eu recomand cu drag!

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Tare dor mi-ai facut de un tratament facial. Bine spus - nu se compara cu ceea ce putem face singure acasa, iar gradul de relaxare e incomparabil!

    Sa iti fie de bine, Stella! :)
    Multi pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Интересное место!

    RăspundețiȘtergere
  3. Parece estupendo ese tratamiento facial! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere