Casa JAD . My experience and little surprise...

19:43:00

Dragelor, aici v-am povestit despre Casa JAD , o oaza de relaxare in centrul Bucurestiului . Eu am ajuns aici la sfarsitul saptamanii , un moment perfect dupa o saptamana grea. Vreau neaparat sa povestesc in cateva cuvinte despre experienta mea , pentru ca merita ! Si la sfarsitul postarii va asteapta o surpriza.

In primul rand vreau sa povestesc un pic despre piatra de Jad , o piatra naturala compusa din silicat de calciu, magneziu si fier , multe oligoelemente , elemente neceasare pentru metabolismul normal al tesutului celular . Nu intamplator piatra de Jad este numita si piatra vietii .Este dovedit clinic ca aceasta piatra are un efect pozitiv asupra celulelor sanguine si tot sistemul limfatic .



Piatra de Jad are conductivitate termica ridicata , de aceia se foloseste in tratamente a multor boli si procese inflamatorii [ de exemplu rinichi si vezica urinara ], dar si pentru a restabili metabolismul , in insomnii si stres ,
starea generala a organismului , normalizarea tensiunii arteriale , tulburari neuro -psihice si multe altele.
Toata aceasta terapie se bazeaza pe principii traditionale din medicina chinezeasca . In cele mai vechi timpuri sa stia ca '' jadul hraneste organismul uman'' , de aceia imparatii chinezi dormeau pe perne din jad , purtau amulete si foloseau aceasta piatra in masaje si diverse tratamente.
Asta a fost o mica introducere, ca sa va dati seama cat de benefica este terapia cu pietre jad .
Cum va spuneam, am ajuns la sfarsitul saptamanii spre seara , am fost asteptata si intampinata cu multa dragoste.
Mi s-a pregatit apa alcalinizata si un  platou cu fructe in private oxigene room . A urmat un masaj la picioare shiatsu [ vibrare, incalzire, masaj] in timp ce eu stateam pe o perna incalzita cu pietre de turmalina .
Apoi a urmat masajul pe patul cu jad timp de 40 de minute. Patul de masaj cu pietre jad este automatizat ,se incalzeste la temperatura de 70 grade[ dar nu simti fierbinte, doar o incalzire] si niste role  se misca din cap pana in picioare .
Efectele benefice sunt
- eliminarea durerilor de spate si a insomniilor
- detoxifiere (pe cale renala, prin excretie – constipatia eliminata)
- imbunatatirea circulatiei sangvine, reducerea varicelor si disparitia vaselor de sange sparte
- corectie postura cocosata (cifoza)
- elongatia coloanei vertebrale (scolioza, cifoza, hernie de disc, inflamatii, spondiloza cervicala)
Practic, te simti unit cu natura si te vindeci prin puterile ei. Va spun doar atat, m-am simtit absolut minunat si am intalnit acolo niste oameni extraordinari!
Pentru ca impreuna cu Casa Jad dorim sa va bucurati si voi , oferim unei cititoare o sedinta completa de terapie prin rasfat la Casa Jad . Daca doriti , lasati in comentariile voastre cuvantul ''doresc'' . Va imbratisez cu drag!
Fetelor, multumesc pentru comentarii . Iata cine va merge la rasfat - DARA ! SA te bucuri din plin!
 
IM

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Suna tare bineeee! Chiar imi imaginez senzatia de relaxare si bine care ti-o ofera :D
    Imi doresc o sedinta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut parte de un rasfat total, bravo! :)
    Da, recuonosc, doresc sa am parte si eu de un asemenea rasfat!
    Pupici,

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare! succes fetele din Bucuresti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. suna foare bine, iar cand ma gandesc la un remediu pentru durerile de spate e deja paradis
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm ce bine suna...doresc sa uit de stres si sa ma relaxez macat cateva minute. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Отлично проведенный день! Удачного старта недели! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  7. Посл таких замечательный процедур наверняка такое ощущение будто бы вновь родился) Очень здорово:)))
    Хорошей недели!

    RăspundețiȘtergere
  8. Suna minunat, iti multumim :)
    Ma inscriu si eu, dar ii voi ceda masajul prietenului meu care are dureri cronice de spate.
    Piatra de jad face minuni, eu am un set de rollere pentru fata si le folosesc cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere