Easy hair styling tips

21:40:00

Dragele mele , va invit sa vorbim astazi despre mici trucuri in ingrijirea si coafarea parului . Suntem mereu pe fuga , dar ne dorim un par ingrijit si coafat si eventual sa nu pierdem  mult timp cu asta, nu e asa ...
Vreau sa va impartasesc cateva idei si daca aveti ceva secretele voastre , va astept in sectiunea comentarii.

Daca nu esti multumita de aspectul parului tau , eu zic ca trebuie reconsiderata gama de produse folosita .
Poate trebuie sa iti indrepti atentia catre produse profesionale , produse iconice , speciale pentru a crea coafuri fabuloase si care au grija ca parul tau sa arate de milioane. Din ce am folosit eu, pot sa spun ca imi plac mult produse profesionale Londa, Sebastian, Wella .Desigur , oferta e vasta si asta e foarte bine, avem de unde alege.
Exista si multe remedii si retete naturiste. Poate fi o masca pentru par din ou , coniac, chefir si miere  sau poti clati parul cu o infusie de plante[ radacina de brusture, hamei, lavanda, galbenele] .Rezultatele pot fi uimitoare, doar sa ai putina rabdare .
Alimentatia conteaza foarte mult . Da.Daca ai probleme cu parul, imbunatateste - ti alimentatia zilnica.
Renunta la fast-food , coca-cola , prajeli. Chiar nu e greu sa mananci zilnic fructe, legume , peste , sa bei mai multa apa. Cu siguranta vei observa efectele.
Foloseste produse de styling , totul cu moderatie . Surprinzator, dar produse profesionale de styling ajuta
la mentinerea parului sanatos si voluminos .Buclele sau par drept vor fi pastrate mai mult timp. Nu iti face griji, exista o multitudine de produse profesionale pentru orice tip de par .
Daca ai parul drept , fa-l buclat si invers.
Firul de par subtire si fara volum chiar nu mai e o problema , cu ajutorul produselor de ingrijire si coafat poti avea un par frumos si bogat.
-daca ai parul cu tendinte de ingrasare , nu folosi apa prea fierbinte
-vei avea un par superb daca vei bea  o lingurita de ulei de masline dimineata sau seara
-1 pahar de ovaz simplu lasat intr-un litru de  apa peste noapte si in fiecare dimineata bauta aceasta infuzie face minuni pentru par  si nu numai
Si nu uitati , o coafura frumoasa este imposibil de realizat daca nu ai un par cat de cat sanatos . Pe par uscat si deteriorat nu va rezista nimic. Poate in asta consta secretul ?
Nu uitati de promotia  REMINGTON ,  cele mai bune aparate de coafat pentru o coafura usor de realizat chiar la tine acasa.
Voi ce secrete aveti?







You Might Also Like

8 comentarii

  1. Stella ♥ si eu sunt adepta produselor de la Wella si Sebastian. Clar potion 9 este cel mai bun leave in si uleiul de varsufi luxe oil de la wella este de asemenea minunat ♥

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca Sebastian Potion 9 este unul dintre cele mai bune produse pentru par si imi place mult si cum miroase. Nu am incercat inca sa imi fac masti dupa retete naturiste dar pare simplu si am tot auzit ca rezultatele sunt excelente, cred ca o sa imcerc si eu o masca cu miere si ou in curand. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  3. Great review sweetheart...Thx for sharing..:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am incercat Sebastian...vreau!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam de oferta Remington. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt fan Wella, mi-a plăcut aproape tot ce am încercat de la ei. De la Londa numai un spray pentru strălucire am avut, foarte bun pentru finisarea coafurii. Vă stă foarte bine cu părul lung, doamnă Stella, am uitat să vă spun până acum!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a placut postarea, sunt sfaturi utile :)

    RăspundețiȘtergere