Beauty news The Body Shop

18:04:00

                     Fetele dragi, vreau sa va prezint cateva noutati The Body Shop .
Am fost in magazin si am incercat noua gama Raspberry . Credeti-ma , este un deliciu!!!! Unturi de corp miroase senzational , dar cel mai tare e scrub -ul - este ca un gem de zmeura !!! Ca aspect si miros, ceva de vis, iti vine sa-l mananci. Deci, neaparat trebuie sa incercati aceasta gama !!!
                                                           Au aparut si multe alte noutati .

Tea Tree Flawless BB Cream . Veti spune probabil ''iar bb cream'' , dar acesta are si un rol de tratament.
Nu numai ascunde imperfectiunile, dar si le trateaza! Imbogatit cu miraculosul ulei de arbore de ceai are o textura ultra-lejera , dar acopera si vindeca problemele in acelasi timp.
3 nuante perfecte pentru tenul tau , matifiaza si asigura acoperire perfecta. Pentru vara e must have!!!
Pretul este foarte prietenos, numai 39 de lei!

M-au atras si noile rujuri , extrem de hidratante , colorate, glossy ! sunt foarte , foarte frumoase!
      In magazine si online veti descoperi si multe alte noutati si promotii! Shopping placut!



You Might Also Like

7 comentarii

  1. Întreaga gamă arată minunat! ♥
    Weekend frumos, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat deja scrubul si gelul de dus cu zmeura. Mamaaa... sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa-mi iau si eu noul scrub :D Si pica numai bine ca tocmai mi s-a terminat cel de cocos tot de la The Body Shop :*

    RăspundețiȘtergere
  4. super...am avut gama cu cirese, mmmm...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu trebuia sa vad eu postarea asta. Ma gandeam eu ca, gama cu zmeura miroasa minunat, dar ai confirmat si acum vreau si eu sa o incerc :)) BB Cream-ul de abia astept sa-l cumpar, ma tenteaza prea mult si rujurile ma tenteaza, dar el vor mai astepta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata aceste produse, chiar n-am folosit demult The Body Shop.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante produsele. Ma tenteaza rujurile! Pupici!

    RăspundețiȘtergere