Outfit inspiration . SHEINSIDE blouse

11:43:00

Continua colaborarea mea cu SHEINSIDE . Dupa ce v-am prezentat acest outfit , a venit acum randul sa va prezint o bluza . Bluza cu dungi albastri in contrast cu rosu , foarte frumoasa. Nu stiu  daca mai e pe stoc, dar pe site gasiti o multime de alternative frumoase . V-am mai spus, site-ul asta chiar se deosebeste de celelate , lucruri de calitate si foarte frumoase , pentru toate gusturile.
Am purtat bluza intr-o zi libera , la o cafea cu un prieten drag , care mi-a facut si pozele . Am combinat cu o geanta rosie , sa continui contrastul puternic si blugi evazati . Bratara este creatia mea , mesterita din ce aveam prin casa. Cat despre bluzita, o vad purtata si cu o fusta midi rosie sau albastra si stiletto .


Ce parere aveti?


        SHEINSIDE a pregatit noua colectie de vara , foarte colorata, dar veti gasi si reduceri mari!
                                                            Va place propunerea mea?

You Might Also Like

27 comentarii

  1. Interesanta combinatie intre rosu si albastru.
    pup
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sunt o mare fana a dungilor, evident ca ador aceasta bluza! Plus ca nu este modelul tipic alb/negru :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Really beautiful! love it!! kissesss

    http://therubberdoll.com/burning-fire-print-leggings/

    RăspundețiȘtergere
  4. Какая красавица! Супер look!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place combinatia de rosu cu albastru!

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful loook!
    I love the blouse, it is so super nice!

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star // BlogLovin //
    Instagram // Faceboook

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, azi am purtat un outfit asemanator doar ca nu am avut blugii evazati, ci simpli, si in loc de dungi in albastru royal au fost in albastru cerneala si m-am simtit super :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Очень - очень красиво!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place tare mult bluziţa, dar mai ales modul în care aţi ales s-o purtaţi! ♥
    Şi geanta atrage toate privirile ♥
    Îmi place şi modul în care se aşează blugii pe acele sandale tare chic ♥
    Pupici, numai zile cu soare vă doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Estas muy bonita Y me encantan las rayas de la sudadera y el jeans! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. iti sta foarte bine, mie imi place gentuta

    RăspundețiȘtergere
  12. Bluzita navy combinata cu rosu, o tinuta reusita! Tu esti frumoasa, luminoasa si relaxata! Imi place mult ceea ce vad!

    Ma declar si eu multumita de colaborarea cu Sheinside, m-au surprins in mod placut!

    Pupici, draga mea Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Love the color combo here!
    New post up on my blog, let me know your opinion about it!
    XOXO
    Ylenia

    RăspundețiȘtergere
  14. fantastico outfit! me encanta mucho! besos, Pablo

    RăspundețiȘtergere
  15. fantastico outfit! me encanta mucho! besos, Pablo

    RăspundețiȘtergere
  16. Nice look! Navy stripes & red looks great together!
    Kisses
    Nicole
    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place bluza, vreau si eu ceva asa in dungi ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie geanta mi-a captat atentia. E un rosu superb!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumoasă ținuta, dar m-am îndrăgostit de geantă. Ai mereu cele mai frumoase genți. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Îmi place ținuta ta cu aer navy! Geantă e fantastică!

    RăspundețiȘtergere
  21. Minunata tinuta, imi place contrastul creat! Pupici!

    RăspundețiȘtergere