Blue blazer

18:10:00

Dragele , ca intodeauna, sper sa fie inspiratie pentru voi outfit-ul de astazi. Am primit acest frumos blazer de la Sheinside.com .  Cand l-am comandat , in primul rand m-a atras culoarea ! O superba culoare pastelata, foarte in trend , un albastru deschis absolut minunat ! Am mai comandat inca ceva , dar asta in postare viitoare. Comanda a ajuns destul de repede, cam 3 saptamani , la posta normala.
Blazerul arata  exact cum e prezentat pe site , m-a surprins calitatea , foarte buna , da. Culoarea, sa  nu mai repet , este absolut superba. Da , e foarte frumos in realitate , merge purtat cu o gramada de combinatii , love it!


Pe site veti gasi multe modele colorate , dar si alte haine la preturi ok , dar se pare ca calitatea e chiar buna.
Eu am purtat chiar astazi aceasta tinuta si m-am simtit minunat. Sper sa fie inspiratie ! Va imbratisez!






                    Outfit : blazer [ here ] , pants[ Zara] , bag , necklace [HM], shoes [Musette]



You Might Also Like

27 comentarii

  1. Superb blazerul, imi place tare mult! Iar tu arati senzational, ador tinuta asta! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Как же тебе идет голубой! Очень стильная девушка)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Blazerul ca blazerul...dar geanta este absolut superba. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu negru iese foarte bine in evidenta, imi place foarte mult! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Gorgeous baby blue! Incep sa capat slabiciune pentru nuanta asta!

    Stella, arati fenomenal!
    Imi place mult sacoul, sa-l porti sanatoasa! Fiecare detaliu al tinutei imi place!

    Calda imbratisare!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place muuuult! esti superba, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata minunat blazerul, de fapt intreaga tinuta e superba! Imi plac nespus de mult pantofii, culoarea e tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. E bestială ținuta, îmi place la nebunie.
    Blazerul, geanta, pantofii... toate articolele sunt superbe!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. wow, beauriful blazer! love it! xoxo Mari

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare bine iti vine tinuta! Imi place tare mult!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Estas muy guapa y me encanta el look! Un beso enorme.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur pentru colaborare :). Au lucruri foarte faine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar arată foarte bine sacoul, însă eu m-am îndrăgostit de geantă!

    RăspundețiȘtergere
  14. E superb sacoul si imi place la nebunie geanta si eu am pus ochii pe ea, te pup
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat de frumos este!!! Si cat de bine iti sta cu aceasta culoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am ramas cu ochii lipiti la pantofi...cand i-ai cumparat Stella? Sunt superbi

    RăspundețiȘtergere
  17. Cel mai frumos blazer ever! Si se potriveste perfect cu geanta! Super! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Arati superb! Love it! De fapt, tot ce postezi tu e o inspiratie!
    De cand caut si eu astfel de pantaloni, dar n-am gasit niciodata masura mea :(

    RăspundețiȘtergere
  19. Totul arata absolut minunat pe tine, imi place cum ti-ai ales fiecare piesa vestimentara si accesoriu.
    Pantofii sunt mai mult decat superbi, imi plac enorm, stau frumos la tine in picioare :)
    Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen, le-am cumparat anul trecut, dar in magazin gasesti mereu astfel de modele. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoasă ținută! Îmi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. E minunat blazerul si imi plac foarte mult si pantofii! Pup

    RăspundețiȘtergere
  23. Un blazer frumos, frumos, iar modul în care aţi ales fiecare piesă vestimentară/accesoriu e de excepţie! ♥
    Cu fiecare zi ce trece sunteţi tot mai frumoasă! ♥

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoasa tinuta! Imi plac mult culorile alese!
    http://handmadepetitearmoire.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  25. WOW! Tot ce pot spune e wow. Blazerul e superb si are un aspect calitativ. De fapt, intreaga tinuta arata foarte bine.
    Imi place mult cum ai combinat albastrul pastel al gentii si blazer-ului cu albastrul electric al pantofilor!

    RăspundețiȘtergere