Descopera noua gama DOVE

18:47:00

V-am mai spus, produsele DOVE  nu imi lipsesc niciodata . Ador totul - texturi cremoase si fine, mirosul cel mai seducator  si efectele asupra pielii mele . DOVE mereu ne surprinde cu ceva nou, cu diverse game de produse inspirate din natura .
Odata cu venirea primaverii DOVE lanseaza noile arome pistachio cream  & magnolia , cu extract de fistic si parfum fin de magnolie .Formula cu Nutrium MoistureTM - un amestec unic de agenţi de hidratare şi lipide proprii pielii, îţi îngrijește și îți hidratează pielea în profunzime (Stratum Corneum), chiar în timpul duşului.

Săpunul-cremă Dove Purely Pampering Coconut Milk & Jasmine conţine ¼ cremă hidratantă şi lapte de cocos pentru o piele hidratată şi catifelată. Parfumul delicat de iasomie îţi oferă o senzaţie plăcută de relaxare.
Gama Dove Purely Pampering cu fistic si magnolie este delicioasa, atat pentru simturile tale , cat si pentru pielea ta!
Un set complet de ingrijire Dove poate fi un cadou superb pentru o persoana draga.


You Might Also Like

9 comentarii

  1. Si mie imi plac mult produsele Dove! Cu fistic si magnolie... trebuie sa fie divina aroma! Le voi incerca, fara indoiala!

    Te pup cu drag, Stella!
    Sa ai o seara relaxanta! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Любимое мыло Dove! И аромат магнолии очень приятный!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta trebuie sa le incerc si eu! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia aştept să le încerc! ♥
    Dove e nelipsit din baia mea ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat toate gelurile de dus de la Dove si mi-au placut mult. Abia astept sa il incerc si pe asta :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu gelul de dus cu fistic si magnolie, e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce combinatie interesanta, abia astept sa-l incerc!

    RăspundețiȘtergere