Meli Melo new bag

08:30:00

Dragelor, ati vazut deja noua colectie Meli Melo ? Acum e disponibila atat in magazine cat si online. Noua colectie AMEX a fost realizata in colaborare cu trei designeri romani, trei fete tinere - Sorina Banica, Cristina Deleanu si Sorina Silisteanu.

Mi-au atras atentia multe accesorii interesante , dar si noile gentute sunt absolut minunate. Adevarul e ca la Meli Melo mereu gasesti ce iti doreste inima . Uitati-va la aceasta gentuta , cum sa nu o iubesti?  Sau colierul -statement ce mereu va fi in trend ? Voua ce v-a placut?
Eu am ales aceasta geanta , nu e din noua colectie, dar e piesa ce imi va fi alaturi fie in tinuta de ocazii , fie intr-o tinuta casual, cum am ales s-o port in week-end.
                             O gentuta - plic chic destul de   incapatoare , comoda si super trendy.










                      Outfit: bag [ Meli Melo ] , jachet, sunglasses[ Takko ], shoes[Asos ]

You Might Also Like

18 comentarii

  1. This is my favorite look, you look so fresh and radiant in all pics! Love the combination of outfit!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut!! imi place mult geanta & pantofii!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti atat de hot incat cu greu am observat geanta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte frumoasa! sa o porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe! Sunteti o doamna foarte eleganta! Imi place mult cum va imbracati.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos mixul de black&burgundy! And lovely bag, can never have too many :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasă gentuța de la MeliMelo, iar ținuta per ansamblu arată grozav!

    O saptamana minunata!
    Catalina

    http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu numai gentuta e frumoasa, intreaga tinuta e super-extra-mega!
    Imi place foarte, foarte mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Este superbă geanta, dar şi mai mult îmi place ţinuta! :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Este frumoasa gentuta, si imi place si geaca :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar nu stiam de noua colectie. Multumim frumos pentru noutati! Abia astept sa intru intr-un meli melo. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte draguta tinuta, iti sta foarte dragut asa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place geanta! E genul "buna pentru orice ocazie". Iar outfit-ul este MI-NU-NAT!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasă noua colecţie! ♥
    Iar alegerea dumneavoastră merită toată atenţia, o piesă foarte versatilă şi deloc de trecut cu vederea ♥.
    Întotdeauna o apariţie dragă, sunteţi minunată! ♥

    RăspundețiȘtergere
  15. Love the outfit <3 geanta e superba, am vazut-o si in noua colectie si arata bine si in pozele tale :)

    RăspundețiȘtergere