Paddle brush Remington Shine Therapy

14:34:00

Dragele mele, in ultima luna a anului 2013  a fost o promotie de nerefuzat- la orice aparat de coafat achizitionat primeai o perie cadou. Cine a prins oferta?  Cine nu a prins, puteti achizitiona perie  separat , merita , acum va spun si de ce .
Peria mea este din gama Shine ,  pe site veti gasi aceste perii din diverse game. Cred ca principiul e cam acelasi, asa ca puteti alege ce va doreste inima.
AVANTAJE : [ eu nu i-am gasit dezavantaje ]
-prin simpla periere parul devine mult mai neted si stralucitor
- perisoare de pe suprafata periei sunt tratate special si elimina micro-conditioner care e distribuit uniform pe par in timpul coafarii
- efect anti-static si anti-incretire
- in combinatie cu placa de indreptat parul efectul este mult mai evident-parul e mult mai stralucitor
- manerul foarte comod cu sistem anti-alunecare , suprafata periei mare ce permite manevrare foarte usoara

Daca visezi la un par drept si stralucitor, trebuie neaparat sa ai peria asta ! Vei obtine foarte usor un par matasos , un par ca in reclame. Aceste perisoare-dintisori din nylon   dispuse intr-un anumit mod special pe toata suprafata periei maseaza eficient scalpul ce inbunatatesc circulatia si in plus elimina micro-conditionerul. Asadar , si rolul terapeutic nu e de neglijat. Cred ca e potrivita pentru un par de lungime medie-lunga. Dar stiu cu siguranta ca zi dupa zi parul tau va arata mult mai frumos!
Tips :  pentru un par perfect drept si matasos foloseste aceasta perie impreuna cu placa din aceiasi gama.


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Foarte frumoasa peria, mereu mi-am dorit una, mai ales pentru par drept si stralucitor ca in reclame :D m-ai facut sa mi-o doresc si mai tare :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur, Macy! merita, trebuie sa o ai! te puppp

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar eram curioasă de o astfel de perie. Mă gândeam de ce este așa de specială :) Acum am aflat

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu am considerat-o o perie de par ca oricare alta..nu prea am increderere insa recunosc ca mi-ai starnit curiozitatea :D

    Te astept si pe la mine
    http://chose-to-shine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. E de bifat! ♥
    Vă mulţumim pentru postare! ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am achizitionat si eu una asemanatoare si sunt absolut incantata, chiar face diferenta la coafat!

    Un an minunat iti doresc, scumpa mea Stella, sa continui sa ne incanti cu tinutele tale si sa ne oferi cele mai informative postari despre beauty stuff!

    Te imbratisez cu mult drag!

    Dora

    RăspundețiȘtergere
  7. Dora, ce ma bucur!
    Si iti multumesc tare mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu folosesc o perie asemamanatoare, iar la problemele pe care le-am avut cu parul in ultima perioada chiar face diferenta
    un an nou fericit iti doresc, te pup
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am nevoie de o perie buna! Mersi pentru sugestie! :)

    RăspundețiȘtergere