How to wear a pink coat

19:31:00

In garderoba mea a aparut al doilea  paltonas roz. Ador culoarea roz , ma binedispune  extraordinar .
Paltonul asta a fost dragoste la prima vedere , vazut - luat  acasa - purtat cu drag. Chiar daca este pretentios, poate fi purtat atat zi de zi in cel mai casual mod posibil sau la diverse ocazii .






Sunt de parere ca orice femeie trebuie sa arate zilnic bine , nu sa astepte ocazii odata pe an ca sa poarte o rochie sau o haina frumoasa . Sper sa fie inspiratie... Enjoy!







                BSB pink coat, Topshop jeans , Zara turtleneck , Persun bag , boots from Italy [old]

You Might Also Like

16 comentarii

  1. O piesă absolut superbă! Rozul vă prinde minunat, iar modelul acestui paltonaş cu atât mai mult ♥.
    Fermecător mod de a-l purta, iar accesoriile, manichiura şi atenţia acordată detaliilor fac diferenţa ♥.
    Pupici, o seară minunată vă doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, e un paltonas tip capa! Are atata eleganta, pare pretios desi e versatil! Iar nuanta blanda de roz e tare dulce!

    Sa-l porti sanatoasa, draga mea Stella! Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut minunat paltonul, iar roz, chiar e culoarea mea preferata. Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paltonasul are o culoare foarte dragalasa. Ma duce cu gandul la vata de zahar, la ceva pufos. E frumos si imi place cum iti vine. Ai dreptate, o femeie trebuie sa arate mereu bine, nu doar cu o anumita ocazie. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Me encanta el abrigo, estas perfecta y chic! Un beso enorme.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb paltonul, parca este facut pentru tine! Te prinde tare bine! Iar manichiura, n-am putut sa nu o observ, este tare frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba..ca de obicei.E o placere sa iti citesc si admir postarile..!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatic e paltonasul tau!
    Imi place foarte mult.
    Si geanta mi-a atras atentia. E deosebita. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie accesoriul din par imi place mult, leaga tinuta - ca sa zic asa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. You look fantastic dear! ;)
    Thank you for your comment!
    I follow you on GFC and Bloglovin, hope your follow back!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte fain. :)
    Ieri am vazut si eu la H&M o gecuta in culoare asta, mai scurta, chiar mi-a atras atentia, poate ma hotarasc sa o cumpar.
    Sa ai o zi excelenta, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaii cat e de frumos paltonasul! Eleganta si gratioasa ce de fiecare data! Pup!

    RăspundețiȘtergere