Sothys - prestige beauty

08:47:00

                   SOTHYS is the most beautiful response that you can give to woman and men.





Dragele mele , va prezint SOTHYS  , un univers intreg de ingrijire completa atat pentru femei cat si pentru barbati , o dogma stiintifica unica , bazata pe eficienta , siguranta , natura si placere .
SOTHYS , sau armonie cu natura , singurul institut de cercetare  care are propria gradina botanica care a devenit principala sursa de inspiratie pentru cercetarile Sothys.
Ca in fiecare an , SOTHYS lanseaza o gama completa de ingrijirea a pielii de sezon . Concept original , sezon de sezon descopera cele mai bune ingrediente pentru stralucirea si sanatatea pielii . Sezonul acesta toamna-iarna descoperiti noua gama delicioasa bazata pe ingrediente active din pere si struguri.


Pielea produce milioane de toxine in fiecare zi , stresul , poluarea, frigul o face mai obosita si mai terna.
SOTHYS are solutia :

Oxigenarea profunda a pielii cu note delicioase de pere si struguri .Scrub , masca , crema si tenul tau va straluci iar ! O gama de ingrijire completa , raspunsul la toate problemele pielii si noi concepte pentru mai multa eficienta , programe sofisticate pentru cele mai bune rezultate.  Produse Sothys combina întotdeauna senzorialitate și plăcere, prin arome și texturi fin dezvoltate, cu eficacitate.
Incearca si tu tratamente prestigioase SOTHYS , exclusiv la saloane -partenere Top Line sau chiar la tine acasa !
                            Credeti-ma , dragele mele , sunt absolut minunate!  







You Might Also Like

5 comentarii

  1. Am mai auzit de ele, dar inca nu le-am incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. No conozco este producto pero parece muy interesante! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. E prima data cand aud de ele. As fi incantata sa testez asa ceva
    In afara de mici dezamagiri cu rujurile , am avut surprize placute cu si la Sephora

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place foarte mult sigla brandului :-)
    Despre produse nu mă pot pronunţa, nu am avut norocul să le încerc :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am auzit inca de ele, sigur le-as incerca!!!

    RăspundețiȘtergere