Un Da hotarat pentru par sanatos

12:27:00

Dragele mele cititoare , v-am povestit aici despre noua mea placa Remington Keratin Therapy . Placa am primit-o spre testare de la Remington Romania si de atunci a devenit preferata mea , o utilizez la fiecare 2-3 zile dupa ce imi spal parul , fie il indrept , fie imi fac bucle . Orice ar fi , procesul dureaza foarte putin si rezultatele sunt pe masura. Am mai spus , gama Keratin Therapy este revolutionara , o colectie magica de ustensile pentru par [ uscator , placa , ondulator , perie incalzita , etc, etc pentru orice  hair styling ] care ne ajuta nu doar in coafat , dar sunt capabile de a da putere si stralucire oricarui tip de par .
Remington  stie ca cele mai multe femei viseaza la un par sanatos , lucios si puternic de la radacina pana la varfuri .Din pacate , in metropola moderna e foarte greu sa mentii sanatatea parului . Apa , aerul poluat , stres constant afecteaza si cel mai puternic par . Nu e asa ? Mai il agresam noi cu ustensile neadecvate , il ardem in graba si ne framanta vina ... E timpul sa renuntam definitiv la vinovatie si sa spunem Da hotarat parului sanatos si ingrijit . Adevarata revolutie in ingrijirea parului  acasa acum este pentru toti!
Remington din nou a schimbat lumea! In toamna anului 2012 dupa indelungi cercetari in laborator a fost prezentata colectia Keratin Therapy si acum nu trebuie deloc sa ne facem griji , coafatul chiar a devenit sanatos!
Keratina - o proteina naturala care se gaseste in structura parului , unghiilor , pielii . Keratina din par actioneaza ca un ciment dandui astfel un aspect sanatos .Secretul noii colectii Keratin Therapy consta intr-un material special din care sunt facute suprafetele . Cand placa se incalzeste si intra in contact cu parul micro-particule de keratina hranesc parul . Si asta pentru zeci de mii de coafari! Impresionant , nu e asa? 
Acum nu mai avem nevoie de trucuri speciale !!! Toata magia este ascunsa in aceste instrumente pentru coafat . Toate produsele din gama   Keratin Therapy au grija de parul nostru si il fac surprinzator de puternic! Cine foloseste aceasta gama , dragelor? As fi vrut sa stiu si parerea voastra despre ce folositi voi .
Si acum sa va arat ceva.  Multe branduri promit iingrijirea parului , placi ceramice , etc , dar numai Remington se tine de promisiune !
Iata placa mea veche , un brand oricare , placi ceramice , tot promitea minuni. Dar minunea a tinut fix un an, cand placile au crapat .


Si va spun sincer , nu are termeni de comparatie noua mea placa de indreptat parul Remington !  Cu asta veche stateam la coafat mult mai mult , simteam miros de par ars si bineinteles aplicam masti de fiecare data in cantitati generoase. Da , da , vinovatia . Asta e sentimentul. Acum nu mai am acest sentiment fata de parul meu. Sunt sigura ca in tipm ce ma coafez , parul meu devine mai puternic . Si nu sunt cuvinte goale , credeti-ma!

Iata si ''bageta magica '' care are grija de parul meu ! Ia ziceti , fetelor , voi ce ajutoare folositi pentru a avea parul coafat si sanatos? Va imbratisez cu drag si va multumesc !
Fetelor , va invit si pe blogul Remington ! Acolo gasiti mai multe review-uri la toata gama. Multumesc!


You Might Also Like

12 comentarii

  1. Tare bun review-ul acesta! Si eu tot un Remington am, ceva mai vechi si as cam vrea sa il schimb :D Si daca tu zici ca noua gama este buna, poate ca am sa ma indrept in directia ei! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am de la Remington din gama Pearl o placa de toata frumusetea si dupa 2 si jumatate isi face treaba ca la inceput:) imi place asa de mult ca nu o schimb prea curand chiar daca altele imi fac ochiul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarul e ca cei de la Remington cam incep sa exceleze :-D Daca acum 4 ani de zile mi-am luat o placa de par care mi-a ars parul mie si prietenlor mele... Acuma vad ca au ajuns pe drumul cel bun :-))

    RăspundețiȘtergere
  4. cei de al remington fac produse de calitate. sa o folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant , eu nu le prea am cu manevratul placii , doar daca ma ajuta cineva !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ya no me imagino sin una plancha del pelo! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu tot de la Remington am o placa, Wet2Straight.Se poate indrepta parul chiar si cand este ud, fara a mai fi nevoie sa folosesti uscator in prealabil.
    Nu stiam de noua placa, multumim pt informatie si parere!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu tot o placa Remington folosesc,si desi are deja un an si ceva e la fel ca in prima zi si o ador.Placa mea este din gama Shine Therapy si este prietena mea de nadejde de fiecare data cand o folosesc(si intre noi fie vorba,o folosesc in fiecare saptamana:)) ) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am o placa ghd si desi este unul din cele mai laudate branduri, tot imi spicuieste varfurile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ionela, eu zic sa incerci gama keratin therapy, protejeaza parul

    RăspundețiȘtergere