Prima sedinta IPL Nomasvello

20:58:00

Dragele mele , v-am scris aici despre tehnologia revolutionara Nomasvello - Sun & Safe . Si vreau sa va spun ca astazi am incercat totul pentru prima oara pe pielea mea . Asa ca va impartasesc impresii la cald .
Din start va spun ca sunt super incantata! Incantata ca in sfarsit am hotarat sa incep tratamentul IPL , sunt incantata ca am avut curaj [ da , da , imi era frica ..] si incantata ca totul a decurs foarte bine .
Am facut prima mea sedinta IPL in zona picioarelor , deci  la ambele picioare de jos pana sus a durat totul fix o ora . Nu pot sa spun ca nu m-a durut , a durut putin in unele locuri , dar e suportabil . Si mai ales ca operatoarea aplica gheata pe portiuni si  apoi le lucreaza atenueaza mult senzatie neplacuta . Dupa prima sedinta parul ramane ''parlit'' si urmeaza sa cada singur intr-o saptamana . Apoi se poate rade iar [ nici intrun caz nu se recomanda smulgerea cu penseta sau cu epilator electric] . Cam la 4-5 saptamani sedinta IPL se repeta si in medie se recomanda in total 5-6 sedinte [bineinteles ca totul e individual] . Nu e asa ca e grozav sa nu mai ai probleme de genul asta ?

Exista cateva recomandari inainte de tratamentul IPL si anume:
-nu consumati nici un medicament fotosensibilizant
-evitati expunerea la soare cu 48 de ore inainte si dupa
-nu epilati zona ce urmeaza sa fie tratata , doar radeti cu lama sau depilati cu crema cu cateva zile inainte
-nu folositi peeling chimic pe zona respectiva [sau alte tratamente chimice agresive] cu cel putin o luna inainte
-evitati folosirea cremelor cu vit A  sau acid retinoic
-la axile nu folositi deodorant cu 3 zile inainte
-dupa tratament evitati bai fierbinti, sauna
-folositi creme hidratante dupa tratament
Mi se pare totul destul de simplu si clar . Nu avem de ce sa ne facem grij , totul decurge foarte bine .
Si inca odata precizez , merita sa scapam de grija parului nedorit , trebuie sa fim frumoase ! Inca o chestie interesanta - IPL trateaza extraordinar de bine foliculita , deci scapam de alte probleme , pielea      va fi mult ma fina ! Pretul unic pentru orice zona este 30 de euro , mi se pare super ieftin in comparatie cu alte centre de infrumusetare . Ma declar absolut fericita si ma bucur mult ca in sfarsit m-am hotarat !
Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial Nomasvello Romania .
Ce ziceti, fetelor , ati face un astfel de tratament?
P.S . In iulie Nomasvello a lansat o oferta de nerefuzat- la 3 sedinte cumparate , a 4-a este gratuita! Incerca si tu epilare definitiva pe pielea bronzata! Testarea este gratuita! 




 

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Daca as avea posibilitatea, fara ezitare m-as inhama la asa ceva! Voi intra la Nomasvello sa studiez terenul...

    Multumim, Stella!
    Iti doresc ca rezultatele sa fie cele asteptate! Ne tii la curent, ok?:)

    Te imbratisez, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiene buena pinta! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Стелла, я прошла 4 процедуры прошлой зимой. Расскажешь потом, как у тебя результаты

    RăspundețiȘtergere
  4. Super si eu mi-as dori sa scap, mai ales acum vara.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine ma bate gandul sa incerc..doar ca inca nu mi-am invins frica. Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am si acasa un aparat micut si chiar si acesta are efect. Merita toti banii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa-ti vad primele rezultate!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu o intrebare, pretul de 30 de euro este pt epilat picior lung? Vreau sa incep si eu epilarea pe picioare lung si m-ar interesa costul total, multumesc mult
    Georgiana Popa

    RăspundețiȘtergere