Givenchy beauty news

18:46:00

Dragele mele , va imbratisez!!!  Astazi vin cu noutati . V-am prezentat noile colectii  Sephora al acestui sezon. Multe deja sunt in magazine , multe in editii limitate si tot mai apar noi produse . Produse pe care le doresti din moment ce numai  ai auzit de ele .
De data asta e vorba despre Givenchy . In primul rand vreau sa spun ca ador acest brand , iubesc multe parfumuri a acestei case , sotul meu foloseste un singur parfum Givenchy , am glossuri ,am avut rujuri , pudrele lor sunt fantastice , samd. Recunosc , ca nu am incercat nicio oja Givenchy . Si iata GIVENCHY prezinta acum noua oja a brandului ,un produs Couture cu o textura noua , intensa , 7 nuante noi.
Un nou ambalaj ,un adevarat accesoriu fashion
Le Vernis Givenchy contine o formula de noua generatie, care odata aplicata, ofera unghiei o culoare intensa dintr-un singur strat. Textura ojei se intinde uniform si imbraca unghia perfect.   
Pensula a fost conceputa special pentru aceasta noua formula astfel incat faciliteaza aplicarea ojei, iar forma rotunda a periei confera  precizie aplicarii de la baza pana la varful unghiei.
Produsul Top & Base Coat poate fi folosit atat sub oja ca bazaofera culorii atat o luminozitate aparte cat si un strat protector crescandu-i rezistenta.
 
De acum incolo, veti avea nevoie de doar cateva minute sa aplicati oja perfect, avand indemanarea unui profesionist!
Produsul va fi disponibil din februarie exclusiv in magazinele Sephora .

 Despre noul ruj Couture se vorbeste ca ar fi mai mult decat un ruj ...un obiect al dorintei .




 

 
Rafinat si senzual, Le Rouge Givenchy îmbracă buzele într-un strat catifelat încă de la prima aplicare.
Finisajul perfect durează ore întregi și buzele se simt confortabil în totalitate datorită texturii cremoase, descoperire de ultimă oră, ce oferă un finisaj ușor însă perfect în același timp.
 
Rujul este ambalat în metal și piele neagră, un material cu o prezență simbolică în prezentările de modă Givenchy.
Look-ul Le Rouge Givenchy întruchipează romantismul și poezia enigmatică ce își pun amprenta peste toate colecțiile Givenchy.
Un accesoriu elegant,un Must Have.
Acest produs va fi disponibil la fel , din februarie in magazinele Sephora .
Nu stiu daca voi incerca oja , dar ruj cu siguranta! V-am spus ca am mai avut rujuri Givenchy si sunt fabuloase. 
Ce ziceti, ce va tenteaza ? Va multumesc!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Я бы хотела попробовать и лак и помаду!!! У меня ничего нет от этой марки

    RăspundețiȘtergere
  2. буду пробовать, конечно) скорее куплю и то, и другое, люблю эту марку, особенно мне нравятся их тональные средства)
    Diana

    double-ganger.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Да, я бы тоже не отказалась попробовать, но до нас точно не дойдет...

    RăspundețiȘtergere
  4. wonderful red ...I love it .
    I'll go to see in shop

    ave

    RăspundețiȘtergere
  5. Great post dear. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. tot ruj am incercat si eu...normal ca ne tenteaza :)

    RăspundețiȘtergere