Outfit post

19:35:00

Va salut pe toti ! Daca tot vorbeam despre trenduri si imi place acest gen de incaltari , iata ca am gasit o pereche. Nu sunt  perfecti [ in realitate arata mult mai bine ] , dar  comozi si versatili. Eu nu m-am incumetat sa-mi iau ceva mai scump , nu stiu , mi se pare totusi ceva trecator , deocamdata nu mi '' s-au aprins calcaile'', sunt buni si astia de purtat incolo-incoace. Sunt de la NEW LOOK  si acum sunt la reduceri .
Aveti asa ceva? Chiar sunt curioasa si spuneti-mi si mie de unde ati luat. Sa aveti o seara placuta!




Parka [Reserved], jeans [HandM], bag[Benvenutti],shoes[NewLook]scarf[Oysho],sweater[RiverIsland]






Si iata si produse de machiaj folosite in acea zi
-Ca baza de machiaj am folosit crema Academie
-FDT MUFE mat velvet[nr30]
-Pudra Shiseido din gama puriness
-Farduri Too Faced
-Creion ptr ochi Kat Von D autograf pencil[turbo lover]
-Ruj KissKiss Guerlain [fuchsia shine 667]
-Mascara L'oreal telescopic false lashes
-creion pentru sprancene Parisax
-Blush Flormar
Intrucat am o gramada de produse cosmetice , in fiecare zi folosesc alte produse , in functie de inspiratie si dispozitie.

-

You Might Also Like

22 comentarii

  1. Imi place ffff mult poseta! te pup Stella!
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult sneakers-ii.
    Si dupa cum ziceai si tu, mai bine ceva accesibil si trecator.
    :D
    Super look!

    RăspundețiȘtergere
  3. kak zdorovo vigljadish! vse tak stilno podobrano! symka prosto ylet!

    RăspundețiȘtergere
  4. I-am vazut si eu la New Look, dar inca ma gandesc daca sa-mi cumpar incaltaminte stilul asta sau nu. Cred ca e o furie de un sezon-doua si atat. Cu toate astea arata bine pe picior, sunt tineresti si veseli :)

    RăspundețiȘtergere
  5. очень стильные ботиночки, и макияж и прическа очень понравились :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Desi nu sunt adepta trendurilor de genul, aceste incaltari imi plac mult de tot! Si haina imi place enorm, am nevoie de ceva asemanator urgent! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh nu! Sunt genul de adidasi ce nu i-as purta niciodata! La fel ca si UGG-urile! sau cum era anul trecut "tenisi Conversi" cu toc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar imi place. Pare asa o tinuta simpla dar sesizabila prin detaliile ei. Geanta si esarfa.Punctele preferate. Incatamintea am vazut-o in multe magazine dar parca tot nu am simti nevoia sa o cumpar. Ca nu prea stiam la ce sa o port. Dar asa arata chiar bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. You look great!

    http://maramasplace.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoase incaltarile si tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Parka e superba si ce frumos se potriveste cu animal print!! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte draguta tinuta! Am si eu o pereche de incaltari la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Se gasesc cam peste tot , de la preturi acceptabile la preturi exorbitante . Sunt pe toate culorile , pt toate gusturile :) Cred ca sunt comozi , eu vazusem unii Adidas , dar nu prea m-a lasat buzunarul sa ii cumpar .. Frumos trench-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  14. imi plac insa calcaiele mele striga dupa alte incaltari care nu ma vad purtand-o foarte des, visez la altceva si nici bugetul nu-mi permite alte cheltuieli decat cele prevazute.
    tinuta imi place si punctele forte sunt accesoriile: ochelarii, manusile, geanta si esarfa.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac, i-as purta, insa eu numai nu gasesc o pereche pe placul meu:(

    Caut de ceva vreme si am probat cateva perechi in ultimele zile si ba par f butucanosi in picior, ba sunt prea josi, ba nu-mi place calitatea..

    RăspundețiȘtergere
  16. si eu mi-am luat asa ceva de genul, doar ca burgundy de la humanic. Ii ador! si practici si draguti, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. love footwear!
    Lenusik ♥ ♥ ♥ With love ♥ ♥ ♥
    Velvetrose

    RăspundețiȘtergere
  18. Astazi pe strada am zarit o domnisoara cu ghete ca ale tale ori cel putin asemanatoare si primul gand a fost la tine si la felul cum le-ai combinat in tinuta de mai sus.
    Ptr mine esti o inspiratie!!

    ps. o intrebare fara legatura cu ce e mai sus, bruxismul poate dispare dupa ce dantura e completa? Prietenul meu are probleme mari cu dintii, unii lipsa altii rupi, etc si ma tot gandesc ca dupa ce isi va face lucrarea completa a dintilor si maselilor sa nu continue cu acest obicei caci i-ar dauna..

    RăspundețiȘtergere
  19. cuvinte ratacite,da,conteaza! patologii de ocluzie, lipsa dintilor , etc duce si la bruxism. probabil prietenul tau are mai multe probleme, ce trebuie tratatate in mai multe etape.am o vaga banuiala ca are nevoie in primul rand de aparat ortodontic si apoi de protezare.pup

    RăspundețiȘtergere