Fur vest

09:30:00

E frig afara , dar nu chiar sa ne'' infofolim '' . Mai merge inca fara paltoane groase si geci . De ce nu si o vesta de blana , tine cald si e chic. Mi-am propus chiar sa nu cumpar nimic nou , sa mixez hainele care le am . Da , tentatiile sunt mari , vreau multe , pot sa le iau , dar nu vreau . Macar din cand in cand . Asa ca iata o combinatie de ''vechituri'' . Ce ziceti , va place ? Ceva inspiratie? Va imbratisez!

Si coafura realizata cu noua mea perie Remington . Va imbratisez!

You Might Also Like

25 comentarii

  1. eu nu am reusit inca sa-mi i-au o vesta , de cand tot vreau si nu s-a ivit vesta potrivita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bonito y juvenil outfit. El chaleco y el bolso son preciosos. Me encanta el detalle del cabello. Un look casual perfecto. Bonito primer plano.

    RăspundețiȘtergere
  3. hi dear...how are you??
    I absolutely love your wedges shoes...I want a pair like yours ^^
    kiss and happy day
    vendy

    NEW POST
    follow me on:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    RăspundețiȘtergere
  4. Casual but very chic! I love it! Si eu sunt o fana a vestelor de blana ;) Te puuup!

    RăspundețiȘtergere
  5. am visat ca am o perie de la remington :)) dar eu de fapt am una rotativa de la rowenta =))

    frumoasa ca de obicei :*

    RăspundețiȘtergere
  6. vaiii ce frumoasa esti ♥
    Si imi place foarte mult outfitul , mai ales blugii ♥

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos! Imi place mult geanta si inelul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoasa si trendy, ca de obicei. pupsiki

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place foarte mult camasa si vesta!XO

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place mult tinuta. E foarte draguta, in special vesta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Очень элегантный образ!)

    RăspundețiȘtergere
  12. Plicul e genial :D imi place tare. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place foarte mult vesta!Pare pufoasa!Va sta atat de bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. I love your casual look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragutza mai esti!


    Ma bucur ca te-am revazut aseara:)

    Pupici,
    Silvia

    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar oja, oja e bestiala! Casual outfit, asa cum imi place mie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. A casual look with a twist. Fabulous, Stella.
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  18. frumoasa vesta!!! imi place enorm inelul tau si poseta! :)
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac foarte mult vestutele de genul! Iti sta superb!:X

    RăspundețiȘtergere
  20. Я с огромным уважением к клетке синей с белой!
    Класс!

    RăspundețiȘtergere
  21. Роскошная женщина! Жилет чудесный, очень понравился!

    Розыгрыш в моем блоге!

    RăspundețiȘtergere
  22. imi dau seama ca nu pot purta veste nu doar pt ca sunt friguroasa asa cum am mai spus-o la tot pasul, ci pentru ca puloverele sunt prea subtiri. unul asa gros ca al tau m-ar scuti de multe straturi:*
    arati superb ca o adolescenta, proaspata si energica!

    RăspundețiȘtergere