Beauty fiindings of 2012- high & luxury

21:56:00

Asadar , dupa ce am prezentat cateva descoperiri in materie de cosmetice din categoria budget , acum va prezint descoperirile mele in cosmetice high and luxury . Precizez , sunt doar cateva produse ce m-au impresionat , folosesc multe produse cosmetice si foarte multe imi plac mult , dar aici impartasesc doar cateva cu adevarat impresionante [ pentru mine ] .
- Acest gel-crema  SKEEN+ - crema ce mi-a fost ''alaturi '' dimineata si seara mult timp , mi-a placut de la prima aplicare . Usoara , eficienta , placuta , just amazing! Cost aproximativ 100 de lei in magazinele Sephora din tara , corner Skeen .
-Anul acesta am descoperit cosmetice MUFE ! M-a impresionat fdt Mat Velvet , l-am cumparat imediat ce l-am testat si a fost dragoste la prima vedere! Fard pentru sprancene , fard de pleoape , rujuri , gloss de buze si creioanele - absolut toate sunt fabuloase! Le-am folosit , le folosesc , imi plac mult!
Sephora
-Face primer Dr Brandt - a fost descoperirea anului. Dupa ce am folosit si am testat zeci de primere , asta pur si simplu m-a uimit! Face tot ce promite ! Pret aproximativ 150 de lei , exclusiv in Sephora
-Fdt Lancome Teint Idole Ultra 24H . Am folosit si varianta lui anterioara ,  am folosit si Lancome Teint Miracle , dar asta m-a impresionat ! De la prima aplicare si privire in oglinda, just fabulos! Pret aproximativ 230 de lei In magazinele Sephora si Douglas .
surse


- Seria Caviar Moisture Alterna . Am cumparat sampon si balsam in salonul Geta Voinea din Baneasa . Am vrut neaparat sa incerc aceasta gama , pretul este destul de ridicat , dar merita fiecare banut , superbe produse , superbe rezultate. Pret aproximativ in salon pentru amandoua produse 300 lei
surse
Aceste sunt cateva produse ce m-au impresionat mult si oricand le-as recumpara si as recomanda.
Va doresc o saptamana minunata, aveti grija de voi!

You Might Also Like

14 comentarii

  1. cel mai mult ma tenteaza fondul de ten Lancome, mai ales ca acum am nevoie de unul! :)
    Saptamana de vis si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc , Alice! sa fie! incearca-l,e spectaculos,cel putin pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt interesata de fdt Lancome, am auzit numai lucruri bune despre el :)O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa incerc si eu primerul de la Dr. Brant. Suna tare bine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am folosit decat fondul de ten care este magnific...mai am putin din el ...si ma uit cu jind !

    RăspundețiȘtergere
  6. Stella, ai vazut oferta de produse fara cutie de la strawberrynet?
    Lotiunea de styling Alterna pachet de doua e 29 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  7. I tried that Pores no More but found that by itself alone it worked great but if I wanted to layer on foundation over it the foundation didn't glide so easily on my skin and needed some blending... but in the end it worked!


    OXOXO Dana

    http://danaslookbook.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Great post, my dear!

    Lots of inspiring stuffs on your blog :)

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm , tentante! Mai ales fondul de ten . Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. I'm following back!
    Mille baci a te =)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, fondul de ten lancome suna tentant :)

    RăspundețiȘtergere
  12. They seem to be amazing products! I have to try the shampoo and the conditioner! Thank you so much for stopping by, would you like to follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RăspundețiȘtergere