Tie - me - up

09:52:00

Am descoperit aceste accesorii minunate  la Oksana . Mi-au atras atentia culorile , materialele si modele diverse.

Tie - me -up este un concept creativ de accessorii matasoase ce te indeamna sa-ti redescoperi feminitatea , care iti va completa perfect stilul personal si iti va complimenta frumusetea .
Sase colectii de accesorii cu reflexe magice matasoase iti rasfata ochii
-Vanity
-Tanglewood
-Barueco
-Hot Red Jeans
-Indian summer
-Japanese spring
Fiecare piesa a colectiei poarta alt desen sub semnatura celebrilor designeri precum Giorgio Armani , Etro , Roberto Cavalli .Mi-a placut gama variata de combinatii colorate si senzatia matasoasa foarte placuta ce ofera aceste creatii feminine . Poti usor sa - ti pui tinuta in valoare alegand accesoriul potrivit. Si sa recunoastem , accesoriile fac totul intr-o tinuta. Eu ma bucur ca am descoperit aceste minunatii , admir oameni creativi !
P.S. Aceasta postare nu este publicitara , va prezint doar ce imi place mie si va invit sa descoperiti si voi accesorii senzuale fashion .
Le gasiti la Oksana , unde puteti sa experimentati impletituri fabuloase si sa completati look-ul cu aceste accesorii , dar si pe FB sau aici veti gasi mai multe informatii . Va doresc o zi minunata , pentru ca meritati!!!







You Might Also Like

6 comentarii

  1. Вот какой аксессуар у меня всегда отсутствовал, так это галстук! Хорошо, что написала об этом, приму к сведению!:)
    И тебе отличного дня, дорогая! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  2. looks awesome!
    lovely blog!
    following each other?yes no?
    cheers!
    yours truly, L.

    http://fashion-babel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. И галстук, и бабочка - это по мне.

    RăspundețiȘtergere