Laura Mercier silk creme foundation

21:53:00

Aici v-am scris despre coletul meu de pe Strawberry si in sfarsit pot sa spun cateva cuvinte despre faimosul fond de ten Laura Mercier silk creme foundation. Recunosc ca ma influenteaza review -urile de beauty si uneori tentatia devine foarte mare . Asa mult ravnitul produs a ajuns in mainile mele.
In primele zile nu l-am putut folosi deoarece cu o saptamana inainte incepusem sa folosesc Paula's Choice skin perfecting 2%BHA liquid  si pielea s-a exfoliat rapid , tenul arata groaznic , uscat , decojit , chiar m-am speriat la inceput , dar lucrurile au revenit la normal si acum sunt foarte multumita .
Din start precizez , nu cred ca acest fond de ten este potrivit tenului foarte uscat [ chiar daca este destinat pentru ten uscat , dar si mixt ] , intrucat subliniaza toate uscaciunile , cojite , etc , nu arata bine deloc .
Dupa ce totul a revenit la normal situatia cu fdt s-a shimbat , era cu totul altceva .
- Are acoperire mare ! Uniformizeaza perfect , acopera totul , dar fara efect de masca
-Consistenta cremoasa , usoara
-Rezista bine in timpul zilei , necesita totusi retusuri
-Aspectul tenului dupa aplicare e satinat , sanatos
Mai multa informatie cititi si aici

Nuanta beige bamboo - o culoare de bej natural , nu este inchisa cum pare , e foarte apropiata de MAC NW25.
-Nu regret nicio clipa ca l-am cumparat
-Produs care merita atentia , imi place foarte mult
-Nu seamana cu niciun alt fdt folosit de mine pana acum
Dar momentan nu il folosesc , l-am lasat pentru ocazii mai speciale si cred ca toate deja stiti ca ultima descoperire Garnier BB Cream for oily skin e favoritul meu acum. Pur si simplu un produs minunat!
Sper ca v-am fost de folos si luati decizii corecte si cumpatate , spor la shopping.
Week-end placut tuturor!


You Might Also Like

13 comentarii

  1. Si eu am fost tentata de cateva ori sa-l cumpar. Weeekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu stiam ca noul BB cream Garnier e preferatul tau mai nou, ma faci sa mi-l cumpar si eu... :P
    Nici pe acesta nu l-am incercat niciodata!

    Week-end placut si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este cel mai prost FDT pe care l am folosit in viata mea! Regret ca m am chinuit luni de zile sa economisesc bani pentru porcaria de LM! E drept, am tenul uscat, dar acum, vara...in orice caz, incepand cu primavara, tenul meu e normal si sunt foarte multumita de el. Cu toate astea, de fiecare data cand il folosesc, colegele ma intreaba: "iar te ai dat cu fdt ala cu care ne ai batut atat la cap? arata groaznic, dintre toate cele 30 de fdt pe care le ai, asta arata cel mai rau". Asta nu e o exagerare, este exact ce cred despre LM. Sa il folosesti fericita, eu nu stiu ce voi face cu el...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anna,nu pot sa reperey blogul tau ,lasa linkul te rog
    nu,la mine chiar arata superb pe fata.totul e individual,asta e.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. am descoperit si eu unul nemaipomenit...cred ca este in functie de tenul fiecareia...ce merge la cineva , nu e musai sa fie bun si pentru altcineva...asa ca , daca-ti...vine bine...foarte bine ca l-ai gasit , sa-l porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  6. I love Laura Mercier products! They always smell so clean!

    Sorry I have been missing out on commenting... check out my latest post to explain my whereabouts...

    XOXO Dana

    http://danaslookbook.blogspot.com

    Don't Miss Out on My BRACELET GIVEAWAY:

    http://danaslookbook.blogspot.com/2012/06/bracelet-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-l folosesti cu placere. :)
    O saptamana reusita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru blog, precum si pentru tinutele foarte inspirate si extrem de bine accesorizate! Asa ca simpatic scrii incat nu ma pot abtine si m-am apucat sa-l citesc! O zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda,inca un produs pe wishlist:D. Ms pt review,il asteptam cu mare interes:D

    RăspundețiȘtergere