Fashion bazar

16:34:00

Buna ziua . Vremea e frumoasa e un prilej bun de a iesi la o plimbare , mai ales daca te intalnesti cu prieteni la un fashion bazar . Tema bazarului de astazi era ''buline '' , asa ca m-am conformat si am plecat la vanatoare de comori . Nu am facut poze in interior intrucat aparatul meu foto '' se plimba pe afara '' . Am luat in primire tinuta mea creata de Roxana Dumitru-Papillon style , tinuta superba , feminina , dar mai aveti rabdare , o sa o port la nunta Ioanei foarte curand si o sa va arat atunci . Va imbratisez cu drag, sa aveti o samptamana frumoasa!


Bucharest -old city


You Might Also Like

25 comentarii

  1. arati adorabil! ce curioasa m-ai facut cu rochia!!!! de-abia astept sa te vad purtand-o! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Super dragut outfit pentru o super ocazie...
    :D
    Mi-e dor de Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata genial bazarul. <3 Bulineee <3
    Dabea asteptam sa vedem rochita :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Все красиво и оригинально!!! Удачи и успехов!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Как жаль, что мало фото! С удовольствием посмотрела бы на улочки Бухареста и полюбовалась на тебя!
    Стеллочка, ты неизменно хороша!
    Приятного вечера, дорогая! целую:)

    RăspundețiȘtergere
  6. au prins viata terasele :) noi, in Finlanda, suntem la stadiul de ghiocei si branduse :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult bluzita cu buline, ai fost in ton cu evenimentul ;) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, arati super, ca de obicei! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia astept sa vad rochia! Eu caut ceva simplu, lejer, pentru o nunta la o cabana, la munte.... Am ametit cautand. Iti sta bine asa imbulinata, imi place. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Great post ! The place looks so nice ! Greetings from Italy
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter

    RăspundețiȘtergere
  11. Mereu mi-am dorit sa ajung si eu in orasul vechi in Bucuresti...sau na, in Bucuresti in general. Sper sa nu mai dureze mult. :))

    Pup, u look lovely, as always!

    RăspundețiȘtergere
  12. pretty look¡¡
    kisses xx

    Guaxara-Pasión Naïf

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce-mi place centrul vechi, chiar mi-e dor de o plimbare pe acolo :P.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce poze frumoase. :)
    Sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dresurile sunt adorabile!! :D Am vrut si eu sa trec pe acolo.. dar nu am avut timp:(

    RăspundețiȘtergere
  16. Que guapa estás querida!,me encantan tus medias!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. offff..numai evenimente la voi in Bucuresti...las' ca vine ea vara..

    RăspundețiȘtergere
  18. love your blog:)Maybe we can follow each other? http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce dragut!!!Ai niste idei minunate,Stella!!
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunteti adorabila, m-am bucurat enorm sa va revad. Nadajduiesc ca ne vom vedea din nou pe 20 mai la Ab Fab. Va pup.

    RăspundețiȘtergere