MUFE . Mat Velvet

17:49:00



Buna seara dragele mele! Stiti deja toate ca MUFE acum e in Sephora Romania . Am participat la lansarea oficiala , am asistat la lansarea in Sephora din AFI Cotroceni , am testat multe produse si cel mai mult am asteptat sa testez fondul de ten Mat Velvet .
Celalalt fdt - HD  ,  l-am incercat   mai demult , chiar am fost machiata cu el la Paris vreo 3 ani in urma , dar nu m-a impresionat si nu este produsul meu.
Despre Mat  Velvet stiam ca o sa mi placa , dar nu am avut ocazia pana acum sa-l incerc , de aceia l-am asteptat . Si da , este produsul meu , imi place foarte mult si de cand l-am luat    il folosesc zilnic .
Eu am ales culoarea 35 , este culoare naturala , nu bate nici spre galben , nici spre roz , este foarte naturala .
Acoperirea este full , acopera totul foarte frumos , efectul este mat , dar nu e o acoperire ''moarta '' , are un glow
Rezista destul de mult pe fata , dar asta in functie de conditii de lucru.
Nu degeaba l-am asteptat , imi place foarte mult . Trebuie sa-l incercati neaparat .
La cumpararea fdt am primit cateva mostre de primer HD Elixir , pe care il folosesc in fiecare zi .
Primerul are o textura usoara , este transparent , se intinde perfect si ofera matifiere .
Asta este prezentarea mea scurta , sper ca am fost de folos . Va imbratisez cu drag si va multumesc!
Maine e 8 martie , va doresc sa fiti sanatoase si mereu iubite , nu numai de 8 martie!  

You Might Also Like

30 comentarii

  1. sanatate si fericire!din plin!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Yo lo quiero ..y mucho..besos y buen miercoles

    http://modargenta.blogspot.com/2012/03/wishlist-marzo.html

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si tie pentru 8 Martie!
    Sa fi iubita si apreciata de cei din jur..si rasfatata cu lucruri bune si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca o sa gasim Mufe si in restul magazinelor Sephora din tara...caci si eu tanjesc dupa Mat Velvet...Iti doresc ca maine, de 8 Martie sa ai o zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  5. tot caut si tot caut un fond de ten cu acoperire si matifiant puternic (fara efect tern). multu mult de recomandare, am sa-l incerc!

    xoxo,
    meelusha

    RăspundețiȘtergere
  6. С Праздником Вас!!! Веточка Мимозы - символ пробуждения весны!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si tie si sa ai maine o zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. Анатолий , спасибо вам огромное!

    RăspundețiȘtergere
  9. I don´t think we have MAKE UP FOREVER in Spain yet.
    Lovely pics, dear Stella.
    XXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  10. draga mea, iti doresc doar lucruri frumoase pentru maine :) sper sa primesti hainute si accesorii minunate cadou. Nu am incercat MUFE inca, insa sunt in cautarea unui fdt perfect, pe care nu l-am gasit inca...poate poate Mufe, mai stii?
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia astept sa ajung in Spehora sa incerc si eu bunatatile de la MUFE! Oricum acest fond de ten cred ca e grozav!
    La multi ani de 8 Martie! O primavara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. СПАСИБО!С ПРАЗДНИКОМ!ВСЕГО САМОГО ЛУЧШЕГО!ТОЛЬКО МИМОЗА У МЕНЯ АССОЦИИРУЕТСЯ С ЖЕНСКИМ ДНЁМ!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, cat a costat? sunt curioasa daca e vre-o diferenta intre mufe sephora si mufe de lg hilton.

    Multumesc frumos,

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI ANI!
    http://derpudelschwarz.blogspot.com/2012/03/mix_08.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  15. O zi frumoasa sa aveti. Sa fiti mereu atat de vesela si plina de viata, iar frumusetea sufleteasca sa mearga alaturi mereu de cea fizica.
    Cu drag, o imbratisare calda de la Dorna.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani! :*
    Ador produsele de la MUFE!
    Mi-a cumparat sotul meu din Franta si de atunci m-am indragostit de ele!

    RăspundețiȘtergere
  17. frumoasa oja :)
    o zi minunata in compania celor dragi ! ( la Constanta ningeee...:( , dar tot vine primavara !

    RăspundețiȘtergere
  18. Дорогая Стеллочка! С праздником Весны тебя! Оставайся всегда такой же красивой, очаровательной леди! Обнимаю и целую:)

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani,frumoasa doamna!

    Sper ca astazi (ca de altfel intotdeauna) sa fiti o sora vesela,o sotie multumita si o mama implinita!Multa sanatate si bucurii din plin!

    La multi ani si femeilor din viata dumneavoastra!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. O zi de 8 Martie si o primavara incantatoare iti doresc!

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur ca iti place acest fond de ten! La multi ani si o primavara insorita! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi de aceasta zi minunata in care femeia trebuie sa straluceasca! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu mi-l doresc!:X Sa-l folosesti cu drag!:*

    La multi ani de ziua femeii!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. That foundation looks fabulous. Happy birthdays.

    RăspundețiȘtergere
  25. ah si eu vreau mat velvet:X ma convingeti sa dau spargerea in pusculita mea:((

    RăspundețiȘtergere