Totalul afişărilor de pagină

vineri, 23 decembrie 2011

Everyday outfit







Asa imbracata am alergat eu azi toata ziua, serviciu , intalniri , treburi ,etc ... Fotografiile mi le-a facut sotul intamplator , cand brusc am vazut ca piata Constitutiei e cam libera , ne-am oprit 5 minute si asta a fost . Ador noul meu clutch YKYM ,Mihaela a fost tare draguta si mi le-a adus chiar la servici [ de fapt am ales doua , data viitoare o sa vedeti si al doilea ] .Sa apropie sarbatorile , toata lumea e agitata , alearga , alearga ...Eu va doresc sa fiti sanatoase , frumoase , nu uitati ca sunteti femei -cele mai gingase fiinte pe pamant .
                                                                 Craciun fericit , sa fiti iubite!

46 de comentarii:

Couture Carrie spunea...

Gorgeous look, darling!
Love your coat and clutch!

Merry Christmas!

xoxox,
CC

stilistele spunea...

gorgeous! atat de simpla si de efect tinuta! mumoasa! pupiki

Camelia spunea...

Craciun fericit Stella! Liniste sufleteasca si clipe frumoase iti doresc!

alison spunea...

craciun fericit si tie ,Stela,sa te bucuri de fiece clipa a lui impreuna cu toti ai tai dragi!:)

Alina spunea...

Great outfit, love the clutch! Craciun fericit! Sper sa ai niste sarbatori minunate alaturi de cei dragi!

Shoppingaholic spunea...

I love the clutch. It's gorgeous!!

AnnaMoon spunea...

Привет! Все, как я люблю - и ботинки, и пальто, и сумочка, и желтый цвет :)

Lauren spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un an nou plin de impliniri si reusite! Va pup!

Anaivilo spunea...

Plicul este genial! Arata extraordinar si pantofii imi plac foarte mult. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! :D

MarinaA spunea...

Frumoase ghetute. Sarbatori fericite si tie !!!

http://marinaa-thinkpink.blogspot.com/

vicen spunea...

Hola amiga, es para desearte unas Felices Fiestas.
Te deseo lo mejor.
Besos

My Fashion Tale spunea...

Gorgeous! And love the clutch ;) Sarbatori fericite Stella! Te pup!

Francesca R spunea...

Oh so glam!!! I am adoring your clutch! Merry Xmas stella!!!

Miuri spunea...

clutch-ul e adorabil :* Craciun fericit, draga mea :)

Styletto spunea...

Craciu fericit! Sa petreci frumos si elegant, asa cum iti este stilul!

Pixxie spunea...

Foarte eleganta esti Stella ! Ce bine daca am reusi sa fim asa toate zi de zi :)
Sarbatori fericite si multa lumina in suflet ! Te imbratisez cu drag !

JelenaR spunea...

Wow,everything i like!!!Amazing look hon,so elegant!!!<3

Andreea♥ spunea...

Beautiful clutch! Happy Holidays! Kisses

Anna spunea...

Ce frumos e plicul si imi place foarte mult si haina! super outfit! Sarbatori fericite!!

fashiongamble spunea...

wow your clutch is super cool!

simona spunea...

Doamne, cat de frumos este clutch-ul!!!
Sa le porti cu drag pe amandoua, sunt tare curioasa cum este celalalt!

Craciun fericit si tie! :)

Inés spunea...

Hola amiga!que guapa y que abrigada estás,me encanta el clutch!te deseo una feliz navidad querida!!!muchos besos y mucha felicidad!

coco spunea...

e superb !
sarbatori fericite !

MolDiva spunea...

lovely clutch...i love it
merry xmas

www.moldiva.com

Mary_LyL spunea...

Стелла, дорогая, поздравляю тебя с Рождеством! Пусть у тебя и твоих близких всё и всегда будет замечательно!
Я без ума от цветового сочетания в твоем образе! Целую:*

alicee spunea...

Sărbătoarea Nașterii Domnului să iti aducă bucurii, împliniri și multă sănătate tie si celor dragi tie! Craciun fericit!

Federova spunea...

Plicul si esarfa formeaza o pereche minunata! ;))
Craciun fericit!

chocolatefashioncoffee spunea...

lovely outfit! Imi place foarte mult clutchul!

http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

Raluca spunea...

Craciun fericit! Va pupam :)

Emanuel I. spunea...

Imi plac foarte mult pantofii si clutch-ul "ponei" .
E un look fresh si entuziast!
Congrats & HAPPY HOLIDAYS!!!
>:D< :*

Dana spunea...

Merry Xmas, lovely Stella ♥ !!!

Love your outfit, especially the shoes and clutch.

Special K spunea...

Love the clutch!:* Merry Christmas :*

Angelica spunea...

Those shoes are rad! Love them. And the coat is perfect for winter. Wish I had one like it myself!

Just liked your Facebook page, I would love it if you could do the same for mine:
goo.gl/cF40Z

Happy holidays! :)

Kristina spunea...

LOVE your outfit :)
MERRY CHRISTMAS !!!

www.simplebutreal.com

bastamb spunea...

You look beautiful...Merry Christmas...

Francesca R spunea...

Buon natale anche a te stella!!!

nookie spunea...

Merry Christmas sweetie!!!

Mery spunea...

Merry Christmas

Jewel spunea...

Lovely.

Merry Christmas. xx

Clara Turbay spunea...

Nice post Merry Xmas!!!
http://paquetevistasbien.blogspot.com

Gabriela Ciobanu spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

canvasofculture spunea...

gorgeous outfit. merry christmas! have a great holiday season:)

http://canvasofculture.blogspot.com/

chocolatefashioncoffee spunea...

Merry Christmas! and a Happy New Year!


http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

simi_for spunea...

Look-ul asta arata super...e pe stilul meu:).
Pupici:*

auroratoma spunea...

Foarte frumos este outfitul, doamna Stella!
De asemenea clutch-ul este demential!:*

Dora spunea...

Oh,ador tinuta aceasta!!!simpla si de efect iar clutch'ul e minunat!
Iti doresc sarbatori fericite in continuare :*