Trendy or not ?

22:48:00

Se porta stil masculin . Un tricou simplu sau o camasa , blazer ,pantaloni si pantofi [ cu toc sau fara toc ] . Ca sa nu arate prea masculin , putem combina cu diverse accesorii , avem o multime de posibilitati- brose , papion , bijuterii, floricele , esarfe , etc . In tinuta asta am fost sa semnez un contract , ceva personal. Va place trendul asta , purtati asa ceva?






Blazer[Koton] , pants [Zara] , shoes [Debenhams ]



''Papusica '' mea pentru bijuterii [cadou de la Katy]

You Might Also Like

77 comentarii

  1. how not?YOu look amazing!I love the outfit Doc'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult outfit-ul tau! Chiar daca porti blazer si pantaloni, tinuta mi se pare la fel de feminina ca precedentele tale outfit-uri pe care le-am admirat de atatea ori. Secretul sta in accesorii,dar si in atitudinea ta si in felul in care porti mereu hainele astfel incat sa le pui in valoare. Inca o tinuta reusita, felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce mult imi place tinuta aceasta:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Tinuta asta imi place cel mai mult dintre toate pe care le-am vazut la tine.
    Baci

    RăspundețiȘtergere
  5. Trendy, classy and gorgeous!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  6. este una din tinutele mele preferate,comoda si eleganta in acelasi timp,nu masculinizeza deloc,din contra,prin linie subliniaza feminitatea!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lindo outfit querida!muy chic y muy trendy,me encanta tu collar,muchos besos mi amiga linda

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador genul asta de outfit-uri :D.
    Mi se par atat de chic si e interesant cum combina stilul masculin si cel feminin. Plus ca da un plus de incredere.

    Te pup!
    P.S. - iti vine ca turnat! Nici nu avea cum altfel, tinanad cont de ce corp frumos ai :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place stilul usor masculin dar parca arata mult mai bine daca esti blonda :) Love it!!

    RăspundețiȘtergere
  10. mie imi palce mult stilul asta! chiar daca multe fete sunt reticente. Totul sta in accesorizare, numai ca nu-i asa, nu toti sunt experti in asta ;)
    tie ti-a iesit de minune! frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foaaarte frumoasa tinuta, ceva asemanator, dar mult mai casual voi purta la ziua unei prietene saptamana aceasta :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb!!! De fiecare data astept cu nerabdare sa vad ce outfit o sa ne prezinti...si de fiecare data reusesti sa ma surprinzi placut:).
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  13. very nnice outfit, i say trendy!

    http://fedefede73.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. mie imi place enorm de mult stilul asta...insa oricat de mult as incerca sa il adopt nu imi iese:D...
    cred ca mai astept cativa ani pana sa incep sa port pantaloni..nu pot renunta la jeansi:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place f mult cum iti sta,te prinde stilul de minune.Pantalonii de la zara acum ti i-ai luat,sau mai demult? Daca sunt din colectia care-i acum in magazine,fug sa imi iau si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place cum ti-ai aranjat parul,iti sta f bine cu el coafat asa.Ti l-ai uscat cu o perie mare rotunda si cu spuma? si eu sunt tunsa aprox cam ca tine,dar nu imi iese tot timpul"coafatul" si atunci mi-l prind.Poti sa-mi spui mai in detaliu cum ti-l faci(daca nu te deranjeaza)

    RăspundețiȘtergere
  17. Carmen T - Pantalonii sunt antici si de demult. cat despre coafura, m-am tuns un pic si am fost aranjata la salon,dar crede ma ca nu imi va iesi la fel cand ma voi aranja singura.pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Trendy fara nici o indoiala! Eu sunt un mare fan al acestui stil;) Te prinde ffff bine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Glumesti cu intrebarea, nu?!
    Ador acest gen! Si eu il abordez din cand in cand:)
    Tu esti o diva!
    Maine ne vedem! :D
    PUUUP

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe tine nimic nu arata masculin!! :p Imi place trendul, nu prea se potriveste siluetei mele, dar imi place si l-as purta daca as putea.
    Vreau sa iti spun ca imi place la nebunie colierul! Sunt innebunita dupa flori sau motive florale! Te pup! Esti superba!

    RăspundețiȘtergere
  21. of course!! Trendy :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Trendy!! you look amazing and I love the necklace!
    xx

    RăspundețiȘtergere
  23. Cel mai super outfit vazut pe acest blog!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Definitely trendy!! You look amazing, as always!!
    I am huge fan of this style too!!

    Have a fabulous week, honey!!

    xoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  25. Trendy putin spus.....va vine minunat!

    RăspundețiȘtergere
  26. Vaaaai cat esti de draguta! Imi place cum iti sta acest stil. Si abia astept sa ne mai vedem! Cand iesim si noi la o cafea? Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Lantisorul mi-a adus aminte de un inel si o agrafa parca vazute aici: http://handmadebycrys.blogspot.com/2011/08/hot-passion-40-lei.html

    Am neaparata nevoie si eu de o papusica pentru bijuterii. Prima pe care o vad mi-o cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  28. Da! Lookul acesta androgin te prinde foarte bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  29. This is a great outfit. I am loving the 1st shot I like the energy of crossing the road and the location. You look fab in this. Xxxx

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu numai trendy dar si foarte sexy!! (o spune un tip de 25 ani) :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Parul iti sta minunat, hainele iti vin perfect, accesorizare buna!
    Eu nu port acest stil dar imi place! La silueta mea nu se potriveste :(

    RăspundețiȘtergere
  32. Arari fantastic, imi place foarte, foarte mult!:)

    RăspundețiȘtergere
  33. O combinatie foarte reusita! Un outfit feminin !

    RăspundețiȘtergere
  34. Iata o tinuta care ,desi este de inspiratie masculina, pe tine arata foarte feminin. Felecitari!

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu inca mai fortez vara, dar in momentul in care ma decid sa trec la haine mai grosute o sa incerc cu siguranta stilul masculin, hainele sunt pregatite ma asteapta doar sa le imbrac. Ma surprindeti intr-un mod placut de fiecare data, ador trecerile de la tinute feminine, lady-like la mascline style. Lovely, va pup :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Definatly trendy, U look amazing, and i love your heels!:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ador tinuta!:D:) E pe gustul meu!:D:) Clasica si eleganta:D Va prinde:) O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Wow! Love it!!! E si stilul meu!! Ti se potriveste de minune!! Felicitari pentru tinunata~!;)

    RăspundețiȘtergere
  39. You make a cropped suit look sophisticated! I wasn't a fan until I saw it on you and that handbag is stunning!

    RăspundețiȘtergere
  40. The image of the business lady is very good!

    RăspundețiȘtergere
  41. Io ador stilul barbatesc combinat cu office. Va prinde foarte bine, iar parul e aranjat superb..va pup!

    RăspundețiȘtergere
  42. Lovely rau!! arati minunat!! feminina, cu personalitate.. hmm si-mi mai vin si altele in cap ;) Am de unde ma inspira!! felicitari! o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  43. imi place enorm cum arata cu manecile camasutei intoarse peste cele ale sacoului. da, normal ca as purta asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Gorgeous look, darling!
    So chic!
    Love your blazer.

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  45. Super trendy and super classy!
    Xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  46. Iubesc stilul clasic - mergi la sigur cand combini alb cu negru si putin rosu! Plus ca arata fooarte bine :) great job :*

    RăspundețiȘtergere
  47. Very trendy , as always!!!
    I mean , your attitude is trendy & stylish ...the rest is just about garments.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  48. classy and amazing !love your bag!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  49. Beautiful outfit! The cropped blazer is gorgeous as well as your necklace!

    RăspundețiȘtergere
  50. ce frumoase sunt pozele! si imi place sacoul ff mult:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Pentru mine, nu există o diferenţiere naturală între stilurile feminin şi masculin, ci doar artificială, impusă. Deci, a le amesteca, a le perverti între ele, mi se pare firesc. În plus, ţie-ţi şi vine bine genul ăsta de haine. Un plus din partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Hola Stella!! como estas?, desde ya te digo que me encanta el outfit!!, te deje un regalito en mi blog, en la seccion de "Y el premio es para...", espero te guste!!!
    besos amiga!
    Majo
    http://estiloenlaciudad.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  53. Super trendy!!! you look amazing!!!
    xoxo
    Vicky
    www.styleandfashionlover.com

    RăspundețiȘtergere
  54. Arati minunat, te prinde foarte bine... De fapt cred ca pe tine te prinde orice :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  55. \imi place stilul asta...il consider extrem de sexy...te prinde de minune

    RăspundețiȘtergere
  56. I think you look so sleek and polished! And I love the necklace!

    RăspundețiȘtergere
  57. Te ves guapísima de blanco y negro.. esos colores te favorecen muchisismo! Me encanta el blazer! :)
    Besos!

    RăspundețiȘtergere
  58. Mie chiar imi place stilul masculin . E trendy , confortabil si merge intotdeauna:D!
    Si tie iti sta foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  59. just perfect din punctul meu de vedere! imi place la nebunie, iar tu arati extraordinar.
    imi plac mult si pozele. ti-a facut altcineva pozele decat in mod normal? mi se par diferite. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  60. Absolutely gorgeous!I think this is my favorite outfit of yours!Love it!

    RăspundețiȘtergere
  61. Настоящая бизнес-леди! Очень элегантно. И блейзер, и брюки на тебе сидят идеально! А мне пока не удалось подобрать себе костюм в мужском стиле. Целую:*

    RăspundețiȘtergere
  62. Draga mea, arati minunat in absolut toate fotografiile ! Iti doresc o duminica placuta .

    RăspundețiȘtergere
  63. безумно стильный лук
    я в восторге! Такая бизнес леди,аж глаз не оторвать

    RăspundețiȘtergere