Simple blue

09:56:00




Dress [ TinaR  s/s 2009 ] , sandals [ Office shoes s/s2011 on sale] , bag [no name]

Rochita asta albastra am luat-o vreo doi ani in urma de la TinaR , atunci mi-a placut mult culoarea ei si faptul ca era crosetata . Si ce credeti , nu am imbracat-o niciodata pana ieri . Nu stiu de ce , ba nu stiam cu ce sa o asortez , ba uitam de ea ... Cred ca toate avem in dulap haine care ne-au placut la un moment dat si apoi nu stim ce sa facem cu ele , nu? Ieri mi-a sarit rochita asta in ochi si am imbracat-o pur si simplu , fara combinatii complicate . Poate aveti vreo sugestie , cu ce sa mai poate combina . Si cateva cuvinte despre vopsea de par pentru fete blonde . De obicei ma vopsesc acasa cu Palette A 10 . Ma mai vopseam la salon , dar rezultatul era acelasi sau mai dezamagitor . Nu decolorez nimic , aplic vopseaua direct pe radacini si iese foarte bine . Ieri am incercat noul mousse de la Palette . Nuanta aleasa este cea mai deschisa din gama . Aplicarea este foarte usoara , doar ca curge putin in timpul asteptarii . Dupa ce mi-am clatit parul , nuanta radacinilor era cam morcovie , m-am speriat initial , dar dupa uscare am vazut ca totul e ok , nuanta obtinuta pot sa zic ca e un blond luminos , fara reflexe gri [ cum iese cu Palette A10 ] . Imi place rezultatul , dar totusi o sa ma vopsesc in continuare cu A10 , e mai pe gustul meu . Va imbratisez cu drag , happy sunday!

You Might Also Like

44 comentarii

  1. Foarte frumos,simplu , cu bun gust si de efect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Очаровательное платье! Синие оттенки отлично подходят для блондинок!
    Стелла, только не падай - у меня ни одной вещи синих оттенков, срочно надо менять ситуацию!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Que bonito vestido querida,el color que tiene me fascina!!!!!feliz domingo ,muchos besossss

    RăspundețiȘtergere
  4. Thos dress is really nice!! I love this color!!
    Xx

    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ca nu ati accesorizat rochita cu o curea.. Mi se pare mult mai relaxata tinuta asa :D Ce nuanta e oja de la pedichiura?? Imi place tare mult! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. I love blue, and blue loves you, Stella.
    XXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  7. Lauren , oja e colorama, din noua gama de vara ,88 peach cocktail.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult culoarea rochiei, un albastru inchis, arata foarte bine, cade bine, iti sta bine! Si merge perfect cu sandalutele! Numai palaria iti lipseste si esti ca din reviste!

    RăspundețiȘtergere
  9. this knit dress is so cute... those little look-through details are so fancy.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. That blue dress goes so well with your beautiful blonde hair. :)

    Hope you are having a great weekend!


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    RăspundețiȘtergere
  11. Que guapa¡¡¡, me gusta mucho el color azul, es uno de mis favoritos para el verano. Y muy bien combinado con el coral en las uñas de los pies. Precioso. Besitos

    RăspundețiȘtergere
  12. Simple but adorable!!The crochet dress is very beautiful!! You should wear it more often!! And it looks perfectly on you!!

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  13. E superba rochita, va vine foarte bine. cred ca ar arata la fel de bine cu o pereche de cizme sau botine bej sau maro si cu o camasa in carouri legata sub sani. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. E super cute outfit-ul, iar sandalutele si oja sunt atat de finute!

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Richita este foarte frumoasa! Imi place culoarea , te prinde bine! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Beautiful that dress! It is simple but that's why it is so chic! love it x

    RăspundețiȘtergere
  17. Like it!

    O alta idee (pentru sezonul rece) ar fi sa purtati rochita cu o pereche de colanti/leggings bordo/grena ...
    E o Toamna/Iarna a culorilor si a combinatiilor indraznete deci...

    ;-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoasa rochita ta, este exact pe gustul meu, si ca lungime si faptul ca are manecute ( e un detaliu care ma intereseaza foarte mult la o rochita :P) si in plus e tricotata, ador rochitele tricotate, culoarea iti vine minunat, de asemenea...
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  19. mie imi plac mult de tot rochitele crosetate, iar tie iti vin foarte bine. Mai scotoceste prin dulap, sigur mai gasesti minunatii care merita scoase la lumina ;)
    Eu am observat ca vopseaua Wella profesional lasa parul stralucitor si iese culoarea cam ca pe cutie. Nu se gaseste in magazine, doar in unele saloane, eu am gasit un salon in cluj care vinde. costa 40 de lei. Poate o incerci, vezi daca iti place ;) PUUUUP

    RăspundețiȘtergere
  20. Muy guapa me gustan esas sandalias!

    un beso guapa!
    pasate por nuestro BLOG!

    RăspundețiȘtergere
  21. Стелла, тебе очень идет синий цвет!!! Целую:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Pretty color~really feminine!~ LOVE!


    Yelena,
    XO

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar te admir, you have such a great style!:X Love the dress!:*

    RăspundețiȘtergere
  24. I have to say that blue dress looks perfect on you! Blue is one of my favorite colors! Great post!
    hugs,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  25. a inceput sa- mi placa si mie tare mult albastrul..

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu uit des de haine...Cumpar si uit ca le am. Important e ca le mai gasesc!
    Foarte draguta rochia ta! O poti purta si la toamna cu cizme si ciorapi grosi plus un cardigan:)

    Pups

    RăspundețiȘtergere
  27. Superba!Culoarea rochitei ti se potriveste perfect!

    RăspundețiȘtergere
  28. E tare draguta rochita si sandalele imi plac la nebunie. :x

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi plac outfit-urile tale! Expresia mamei : Intotdeauna esti o" doamna bine ". pup!:**

    RăspundețiȘtergere
  30. Este super :D imi place mult culoarea sandalelor. Dar tot outift-ul este super :D

    RăspundețiȘtergere
  31. You look beautiful in this dress! The color is perfect for you!

    RăspundețiȘtergere
  32. Aratati superba!:)

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  33. Love the blue dress and blue sandals together!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  34. E foarte draguta rochia...un pic sexy ;). Chiar ma intrebam cum e vopseaua spuma, ma tenteaza mereu sa o incerc dar ezit...xoxo

    RăspundețiȘtergere
  35. In viziunea mea rochia aceasta ar putea fi purtata cu o vesta maro iar ca incaltaminte ar fi ok balerini sau platforme bej,iar pentru o varianta mai eleganta,pantofi din piele intoarsa.

    RăspundețiȘtergere
  36. el color azul te sienta de maravilla y ese vestido con la caída que tiene te queda genial¡¡¡
    Bsitos guapa¡¡¡

    RăspundețiȘtergere