Un pic din viata mea .....

22:56:00

Buna seara ! In sfarsit merge blogspotul , stiu ca multe fete au intampinat problema asta , dar bine ca sa remediat si putem comunica si prin intermediul blogurilor noastre . Deja ne cunoastem bine intre noi , chiar daca prin bloguri , comunicam zilnic . Cand a aparut problema asta asa e ca majoritatea dintre voi ati intrat in panica ? Asta inseamna ca nu putem deja trai fara sa stim ce fac celelalte bloggerite  , asta inseamna prietenie [ chiar daca virtuala ]. Si eu va multumesc pentru prietenia voastra!
Deja majoritatea dintre voi stiti , ca am fost onorata sa colaborez cu revista Feminis si azi a fost publicat primul meu articol , un articol introductiv , care sper sa-l cititi , sa fiti mai curajoase , sa gasiti un medic - stomatolog , la care sa mergeti cu placere , sa aveti numai experiente placute , sa uitati de durere si sa va recapatati zambetul pe care il meritati! Multumesc revistei , va multumesc voua!
                                                              Feminis.ro

You Might Also Like

21 comentarii

  1. Felicitari, succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. off, daca as fi mers mai devreme la dentist...acum vreo 5 ani..:(
    felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru primul articol, sunt convinsa ca vei avea lucruri interesante sa ne povestesti. In ceea ce priveste problema cu blogspot ai dreptate, o zi fara bloguri a fost destul de grea, mai ales ca nu puteai nici sa comentezi, nici sa postezi, din fericire problema s-a rezolvat. Din fericire am putut comunica pe Fecebook, nu ne pierdem noi asa de usor :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Отличная статья! Ты молодец! Я горжусь тобой! Целую.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru primul articol.La cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari, articolul tau este ceea ce toti pacientii si-ar dori sa gaseasca la un medic fie el stomatolog sau nu. Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru primul articol! L-am citit. E foarte foarte adevarat ce ai spus acolo. Majoritatea romanilor au o frica ingrozitoare de dentist si nu ajung la "el" decat in caz de forta majora. In rest daca nu il da afara din casa durerea de masea, romanul nici nu stie ca exista dentist. Mie una imi place la dentist, chiar imi place. Merg si la o dentista tanara si de treaba.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari. Mi-am amintit ca trebuie sa trec pe la stomatolog :-s

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain articolul! mi-a placut stilul in care l-ai scris. te pup si la mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Stella, sper sa fie doar inceputul unei colaborari frumoase si sa faci o serie intreaga de articole interesante.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari! Cit mai multe articole si o colaborare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari Stella pentru articol si la cat mai multe :).
    Ce mi-a dori si eu sa am un medic stomatolog fara sa-mi fie frica sa ma duc la consult :)).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru articol! Eu fac parte din categoria celor panicati si speriati cand vine vorba de vizita la stomatolog, insa de curand mi-au aparut 2 carii aparent micute si voi fi nevoita sa imi fac o programare pentru rezolvarea problemelor. Ar fi atat de dragut sa se poata face o anestezie totala! Nu as mai simti mirosul, nu as mai auzi acele sunete inspaimantatoare, ar fi perfect!
    Voi incerca sa stau linistita si sa am incredere in doctorul meu. Multumim pentru sfaturi!

    PS: Ai un award de la mine aici: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/05/gifts.html

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  14. felicitari!!! chiar avem nevoie de o figura placuta care sa ne binedispuna cu de-ale stomatologiei...cred ca toate tremuram inainte de vizita la stomatolog ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari si este o placere sa iti urmaresc Blogul :)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. As merge de placere la dentist daca as stii ca doar dumneavoastra v-ati ocupa de mine.

    RăspundețiȘtergere
  17. Поздравляю с первой статьёй. Замечательная статья!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. felicitari!:* ..sandalele le ador:X

    RăspundețiȘtergere