Primele impresii-Gerovital

10:05:00

Buna dimineata dragele mele! Cum v-am spus in postare anterioara , am oferit mostre de creme din diferita gama Gerovital pacientelor, prietenilor , asistentei si infirmierei. Astazi am cules primele impresii de la ei.
-Oana , asistenta [ten normal ] - a incercat crema hidratanta , crema nutritiva si ser contur ochi si buze. Cea mai potrivita i se pare [prima impresie] crema nutritiva si ser contur ochi si buze , le-a simtit comfortabil pe piele , nu a avut nicio reactie a tenului neplacuta. In schimb dupa aplicarea cremei hidratante a simtit strangerea , senzatie de uscaciune a pielii.
-Doamna Ani ,infirmiera[ten foarte uscat]-de obicei foloseste crema Apidermin, tot autohtona, dar a acceptat sa testeze noile creme Gerovital si iata ce spune. Cea mai potrivita si care ii da senzatie de confort e crema nutritiva , nu a simtit senzatie de strangere sau uscaciune.
-Inna ,prietena mea [ten uscat] -sa spalat imediat dupa ce a aplicat crema hidratanta care i-a strans fata si nu s-a simtit confortabil. Deocamdata foloseste ser contur ochi si buze , aplicata pe toata fata , simte totusi ca zona ochilor nu e hidratata in cea mai buna masura.

Astea sunt primele impresii , mergem mai departe.O saptamana cat mai reusita va doresc!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Interesant!
    Se pare ca crema hidratanta nu e tocmai potrivita pt ten normal sau uscat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant. Am primit si eu mostre in campania cu brelocul :). Din pacate, pt. tenul meu gras nu s-a potrivit nicio crema si m-a deranjat si mirosul care mi s-a parut foarte puternic. Le-am dat mamei mele si ei ii plac foarte mult, preferata ei este crema hidratanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana acum cel mai mult mi-a placut crema nutritiva, dar le voi testa si pe celelalte ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit numai lucruri bune despre Gerovital dar inca nu m-am interesat daca are sau nu parabeni....pentru mine e un lucru important, am ales ca macar crema de fata sa imi fie free paraben. Destule chimicale ma inconjoara......

    RăspundețiȘtergere