Beauty dive cu farmec .

13:34:00

asistenta mea draga Oana -Onutza

Doamna Ani - un om de nadejde
Buna dimineata dragele mele! Sunt in echipa Beauty Diva's cu Farmec , impreuna cu alte fete minunate - dive adevarate! Cum am primit coletul , am pregatit mostre pentru a le oferi femeilor din jurul meu. Ieri am oferit mostre cu noile creme Gerovital asistentei , doamnei care se ocupa de curatenia cabinetului, pacientelor. Toata lumea a fost incantata si chiar au exprimat dorinta de a le incerca . O sa scriu parerile tuturor dupa un timp de testare. Astazi ma duc in vizita la prietena mea rusoaica Inna , careia i-am pregatit deasemenea mostre si un mic cadou [ zilele trecute a fost ziua ei , la multi ani , Innushka!] Va imbratisez cu drag pe toate , imi sunteti foarte dragi , parca va cunosc de o viata . Week-end minunat!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Să ai parte de un weekend minunat!

    Te pup,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit ca sunt foarte bune produsele Gerovital, eu am avut doar o lotiune tonica, dar mi se termina in curand demachiantul si cred ca o sa incerc ceva de la ei. O zi buna!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poze minunate!
    Abia astept sa citesc si parerile culese de la aceste persoane minunatesi sa vad noi poze!

    RăspundețiȘtergere
  4. te astept la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunaaaa!
    Un premiu virtual te asteapta pe blogul meu.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu pregatesc mostrele pentru a le imparti!

    RăspundețiȘtergere