Un truc mic

09:47:00




Buna dimineata  dragele mele!!! Se anunta vreme frumoasa , o usoara incalzire , deci , ne mai incalzim si ne binedispunem. Astazi vreau sa va arat un mic truc care l-am invatat mai demult de la o prietena . De atunci asa procedez mereu , ma ajuta sa mai dau sansa si o viata mai lunga rimelurilor. E foarte simplu. Trebuie scos capacul de la rezervor , acolo mai este o gramada de substanta , introducem periuta in interior , o umplem cu aceasta substanta , capacul punem la loc , periuta o introducem din nou in rimel  de cateva ori  si gata-rimelul e ca nou. Poate stiati de treaba asta , dar eu tot invat multe de la voi si la randul meu vreau sa va impartasesc mici secrete. Si inca ceva. Aseara am avut chef sa -mi pun o masca de par . In general nu sunt adepta mastilor de genul asta , de pus ulei in cap , etc.  Dar sambata am vazut la magazinul rusesc hena incolora , scria pe ambalaj ca e extraordinara , face parul lucios , il intareste si am luat-o [victima reclamei]. Deci , am pus-o in par cum scria in instructiune , am stat 30 de min si apoi m-am chinuit sa  o clatesc cred ca vreun sfert de ora , iese foarte greu , trebuie clatit mult.Dar rezultatul a fost pe masura , intradevar parul e lucios , mai bogat , la pieptanat nu a cazut niciun fir. Nu stiu cand o sa mai repet procedura asta , ca trebuie rabdare si timp , dar rezultatul mi-a placut. Va pup pe toate , spor la treaba , zambiti si totul va fi bine!!!

You Might Also Like

27 comentarii

  1. hmm, nu stiam de trucul cu rimelul;)
    need to try it!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun trucul cu rimelul...chiar era pe cale sa mi se termine:) Nu stiam ca au scos si hena incolora, dar o sa incerc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu stiam trucul cu rimelul, o sa incerc, chiar am unul pe terminate. Multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buenos dias bella Stella,te deseo un miércoles maravilloso,espero outfit tuyo pronto,besos

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, interesanta idee, rimelurile mele ma tin si asa foarte mult, in jur de 10 luni, asa ca abia astept sa scap de ele, apropo, am avut si eu rimelul acela hypnose si mi-a placut foarte mult. Cat despre hena eu nu suport mirosul, ma ia durerea de cap, m-am vopsit de cateva ori apoi aveam alta problema ca nu mai prindea culoarea peste hena asa ca m-am lasat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu stiam de trucul cu rimmelul dar o sa incerc.Mereu am senzatia ca le arunc prea devreme!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam de trucul asta, so thx for the tip :D.

    Nici eu nu sunt mare fana a mastilor de par... mai ales cand vine vorba de avut rabdare.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. eu il stiam..;)) o sa incerc si eu masca aceea,pt k mi-am facut decapaj si m-am vopsit acum o sapt,deci parul a avut mult de suferit...va pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Diana , este un magazin rusesc , cu produse rusesti[mancare si altele] undeva in piata Norilor , adica langa

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuie sa ajung si eu la acel magazin rusesc!!

    Si a, trucul cu rimelul e WOW. Nu am mai auzit de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. hey, multumim de trucul cu rimelul, e chiar useful! P.S. si eu am lancome acum, exact acelasi :**

    RăspundețiȘtergere
  12. mersi de truc, o sa'l folosesc si eu cand se termina rimelul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Modniza, dar henna asta incolora nu este la fel ca orice henna, in sensul ca peste henna nu mai prinde vopseaua de par obisnuita? Intreb pt ca vad ca esti vopsita blond si ma gandesc cum o sa-ti mai prinda culoare dupa...eu m-am vopsit cu henna anul trecut si dupa aceea nu mi-a prins castaniu inchis asa cum trebuie....
    poate henna incolora e altceva...

    RăspundețiȘtergere
  14. Nici eu nu stiam de acest truc. Bine de stiut, desi am citit un documentar unde scria ca o mascara nu e bine sa o folosesti mai mult de 3 luni..
    Mm si referitor la henna este adevarat ca trebuie sa ai foarte mult calm si rabdare atunci cand o aplici, stiu foarte bine, deoarece folosesc de mai bine de jumatate de an henna( castaniu inchis de la Sonia) si pot spune ca parul meu a avut parte numai de avantaje.

    RăspundețiȘtergere
  15. ahhh tengo y es un gran truco..buenisimo!!
    besos y que tengas un buen miercoles!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ana , nu stiu daca prinde apoi culoarea.scrie acolo ca e hena iraniana incolora pentru intarirea parului.o sa vad cand ma mai vopsesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Haha:))
    Modniza, eu n-am decat o singura pereche de sandale Jessica Simpson dar pot sa-ti zic ca merg pe ele ca pe puf.Adica sunt super comode! Nu stiu daca treaba asta se aplica la toate modelele dar n-am auzit pe nimeni pana acum sa se planga de comoditate la JS.
    Arata-mi si mie linkul te rog, sa ma imbolnavesc si eu:D :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  18. A ce interesant trucul mai ales ca de multe ori cumpar rimeluri diferite ma plictisesc repede de acelasi produs. Mersi! trebuie sa ma informez cu hena asta ca nu am probat niciodata si tare as vrea sincer ;)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaaah, si eu ca Ruxi, musai sa ajung la magazinul asta rusesc! Multumesc de tip :)

    RăspundețiȘtergere
  20. классная тушь.

    но мне она не подожла :/ я пользуюсь MAC

    . слушай.. а 4то на фашны слушилось? =(

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu stiam de trucul cu rimelul, si il aplicam si eu de mult timp. Chiar zilele trecute mi-am "rejuvenat" rimelul Victoria's Secret. :) Numai ca nu faceam ca tine, scoti si pui capacul de cateva ori, ci scoteam capacul de tot si renuntam la el, functioneaza si asa.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nici nu stiam de acest truc! Multumim Modniza ca ni l-ai impartasit :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. super truc, merci.

    adevarul este ca tot timpul am impresia ca schimb des rimelul, as putea sa incerc si asta.

    denise

    RăspundețiȘtergere
  24. wow!!!chiar nu stiam.multumesc pentru pont.dar pentru mascara waterproof/tus de ochi waterproof nu stii cum sa fac sa le "prelungesc viata" ?

    RăspundețiȘtergere