Miercuri roz.

09:04:00

Buna dimineata!Referitor la postarea de aseara,am raspuns in comentarii.Referitor la par-aseara m-am spalat parul,cum a indicat stilistul,sa nu pun deloc balsam,nu am pus.Deci de sambata seara au trecut defapt 72 de ore,puteam sa ma spal dupa 48 de ore,dar nu era cazul.Vreau sa va spun,ca chiar la parul ud sa simtit diferenta,in primul rand am putut sa pieptan parul fara balsam[inainte nu puteam deloc fara balsam sau masca],apoi-volum,sa simtit parul mai voluminos,firul mai gros.Dupa uscare parul sa asezat fara nicio coafare,nu am pus nici un produs de styling,dimineata si-a pastrat forma.Deocamdata sunt foarte incantata.
Si outfit-ul de azi,rochita tricotata,cardigan si cizmulitele mele iubite,roz.










Va pup pe toate.Am fugit.

You Might Also Like

26 comentarii

  1. Es bonito el look,el cabello te ha quedado muy bien.
    Saludos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna
    am descoperit blogul din intamplare si m-am bucurat ca exista doamne care se imbraca bine si tineresc desi au o viata solicitanta si multe responsabilitati. Felicitari si tineti-o tot asa. O singura rugaminte am si sper sa nu o luati in nume de rau...verificati postarea dupa ce ati scris-o si inainte sa o publicati: "sa simtit" ar trebui sa fie "s-a simtit" si "ca chiar " nu ar trebui sa existe deloc. Nu vreau sa fac pe desteapta departe de mine acest gand , doar ca imi place sa citesc postari si ma deranjeaza sa citesc greseli de genu , mai ales din partea unei doamne educate. Greseli facem cu totii si e omenesc , doar ca e a doua postare care o citesc si sunt cam aceleasi greseli.

    RăspundețiȘtergere
  3. that outfit so pretty, fuchsia boots adds a great color, I love a beautiful kiss

    RăspundețiȘtergere
  4. Se vede diferenta la par! Mi se pare ca are un luciu mai intens :D cat despre outfit, imi place tare mult ultima poza, rochita e frumoasa si imi place cum vine cu esarfa :D

    pup

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de lucios si frumos este parul:X...

    RăspundețiȘtergere
  6. ммм...серый с розовым - красивое сочетание) Спасибо за комментарии!
    Целую, Аня )

    RăspundețiȘtergere
  7. @SMLXL....Stella chiar merita circumstante atenuante, a invatat singura limba romana, nu-i limba materna. Asa cum nici noi nu vom reusi vreodata sa nu mai strecuram greselute chiar si in omniprezenta engleza, tot astfel ii mai scapa si ei pentru ca totusi nu e ca si cum ar avea simtul limbii sa para cel mai natural lucru posibil exprimarea corecta. Sunt vorbitori nativi care comit greseli mult mai grave, acolo chiar nu am urma de intelegere. E greu pentru cineva care o viata intreaga a vorbit rusa sa isi perfectioneze atat de repede o limba adoptiva. Pe mine nu ma deranjeaza in cazul ei si al celor aflati in situatii similare, imi dau seama ca isi da toata silinta sa aspire cat mai multe cuvinte si sa se exprime inteligibil si chiar corect ortografic si ortoepic. Acum ce sa faca, sa-si angajeze un corector?

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place foarte mult combinatia de roz cu gri...si imi place ca mereu reusesti sa ai o tinuta care sa nu semene cu cea din ziua precedenta.Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata foarte bine parul!Imi place.
    Rochita e foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Me encanta el detalle del pelo!
    besos y feliz año!
    Coral

    RăspundețiȘtergere
  11. parul arata foarte bine. pare atat de sanatos :)

    RăspundețiȘtergere
  12. I love your boots!!
    Kisses from spain,,
    María

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de frumoase sunt cizmulitele! Superba culoarea!!!

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Gorgeous look, darling!
    Love your boots!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  15. Very pretty!

    http://www.pinkbeautybliss.com

    RăspundețiȘtergere
  16. love your boots!

    meet my Thursday Girl (contest winner) at
    http://pinklemonincrystal.blogspot.com/2011/01/thursday-girl-fashionmugging.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Love those pink boots!

    I hope you're having a lovely week, cheers: Evi

    RăspundețiȘtergere
  18. Vad ca fetele nu cunosc mai nimic despre laminarea parului. Te superi daca fac un link catre postarea ta cu precizari referitoare la aceasta procedura?

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar arata foarte bine parul.
    Sa ne anunti cand dispare total efectul laminarii, sunt tare curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce combinatii superbe poti face la hainute! Eu una sigur as fi ales ca de obicei cizme negre sau gri... tipic mie!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Волосы выглядят замечательно.

    RăspundețiȘtergere
  22. super treaba asta cu parul! mersi de info si ma bucur ca se mentine si dupa spalare!

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte frumos arata parul ;) sa ne tii la curent cu evolutia ;)

    RăspundețiȘtergere