Buna dimineata!

08:28:00

Buna dimineata!Iar luni,trec zilele foarte repede,acum parca sarbatoream revelionul si deja aproape pe terminate ianuarie...




Sambata am intrat un pic la DM,va arat cu ce m-am ales-un ruj Manhattan din noua gama,nuanta 53H[rosewood],acum cred ca nu mi-a trebuit,e prea nude pentru mine,dar asta e,vad eu.Si de la Sensiblu un luciu de buze cu efect de volum,asta chiar imi place,nuanta e tot cam nude[peach],dar senzatia de marire a buzelor chiar am simtit-o si ce e mai important-netezeste ridurile buzelor,nu pisca,da senzatia de vibratie mai degraba.
Si tinuta de astazi,mai vesela,ca sa mearga saptamana bine,in culori pozitive.Va pup si va urez o saptamana cat mai buna!!!

You Might Also Like

28 comentarii

  1. I also have that gloss and its minty nice on my lips. Love your pink boots! you look great:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna dimineata si tie si sa ai o saptamana minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata! imi place tinuta ta vesela :) Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase nuantele rujului si a gloss-ului! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi plac produsele de la manhattan, sunt foarte accesibile si bune :x

    RăspundețiȘtergere
  6. fabulosa!!!!
    un beso
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    www.buscandoenmiarmario.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Super culori:D Si cizmele si nuantele rujului!
    O saptamana frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaai ce-mi place luciul:X
    Si rujul imi place dar nu avem DM in Iasi asa ca am sa ma limitez la a te intreba doar cat ai dat pe luciu?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. wow...ma asteptam la mai mult.Parea ca a costat mai mult, nu stiu de ce:))
    Sa-l folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa tinuta!!Imi plac nuantele rujului si a gloss-ului!Sa le folosesti cu placere! pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  11. wow..pozele sunt facute de dimineata?dar la ce ora te trezesti:D?

    M-ati zapacit toate cu DM, trebuie neaparat sa fac o vizita astfel ma simt ca si picata de pe alta planeta...:D...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce matinala! :P
    N-am fost niciodata la DM, nu stiu nici macar cum arata, unde e. shame o me :))

    RăspundețiȘtergere
  13. deciii mor cum te imbracii!!! LIkeeee , big like..

    RăspundețiȘtergere
  14. RUJUL MANHATTAN ARE AMBALAJ ZEBRA! RUJUL MANHATTAN ARE AMBALAJ ZEBRA! RUJUL MANHATTAN ARE AMBALAJ ZEBRA! RUJUL MANHATTAN ARE AMBALAJ ZEBRA!
    Gata, mi-am blocat neuronul pe rujul ala @_@

    RăspundețiȘtergere
  15. ca de fiecare data,o tinuta impecabila si foarte trendy!Ma bucur ca va cunosc pentru ca am foarte multe de invatat de la dvs.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Que bonitas son esas botas,me encanta el color!un beso amiga mia

    RăspundețiȘtergere
  17. frumoase achizitii,la fel si tinuta

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumoase sunt nuantele de ruj si de lipgloss Manhattan. Sa le folosesti cu placere!

    Imi plac mult cizmulitele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Super outfitt! Imi place la nebunie combinatia de culori!Iar rochitza e splendida! Daca nu va deranjeaza puteti sa-mi spuneti de unde ati achizitionat-o? Pupici, Violeta

    RăspundețiȘtergere
  20. lovely color :)

    today's inspiration: unforgettable scent
    check it out please? :) at
    http://pinklemonincrystal.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. maravigliosa,rochita e de la magazinul GLOW.multumesc pentru aprecieri

    RăspundețiȘtergere
  22. Мммммм.... какая помада.Цвет супер.Мне кажется тебе очень пойдёт

    RăspundețiȘtergere