My face primers.

19:27:00

Acum cateva minute in urma citeam blogul lui Alexandra http://kittys-treasurybox.blogspot.com/.Ea scria despre face primers,pe care le foloseste.Imi place mult sa citesc review-uri despre toate produse cosmetice si de ingrijire,imi fac proprii pareri si vreau sa incerc si eu produse-minune.Si cum am si eu cateva face primers,am hotarat sa va arat si voua.Mereu suntem in cautarea perfectiunei,sa stea fondul de ten lipit de fata toata ziua ,neclintit,neschimbat si sa aratam impecabil.Aici vin in ajutor face primers.Acum am pe acestea,dar am mai avut-Smashbox photo finish si Sephora.Nu le folosesc in fiecare zi,depinde de cat de repede trebuie sa ies dimineata din casa,de starea de spirit,de starea tenului.Primul in poza-cel dela Too faced e pentru ochi[stiti deja].Deci,Clarins-consistenta cremoasa,groasa,se intinde bine,da aspect de ten neted,fdt adera bine,dupa parerea mea totusi nu e chiar asa perfect,sunt si mai bune.Dermacol[marca din Cehia,l-am luat din Praga impreuna cu fdt aceiasi marca]-transparent,siliconat,se intinde perfect,aspect neted,seamana mult cu cel de la Smashbox si Sephora,fdt rezista mai mult,decat cu primul descris.Skeen-o pudra cremoasa sau o crema pudroasa,are o textura de pudra,care aplicata pe fata se transforma in crema,imi place,da luminozitate,inchide porii,fdt se mentine foarte bine.Make-up for ever-HD primer,consistenta gel-crema foatre usoara,alb[dar sunt si mai multe culori],cred ca mai mult pentru tenuri perfecte,nu am observat ceva deosebit.Clinique pore minimizer-am nr2,de culoarea pielii,textura pudrata,mai grosuta,dar se intinde bine,inchide porii intradevar,da aspect neted,fdt nu luceste,se mentine bine multe ore.Din cele prezentate  cel mai mult imi place cel de la Clinique[formula pudrata],cel de la Dermacol[formula silicon] si cel de la Skeen.Sper ca v-a fost de folos.O seara frumoasa in continuare!

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Credeam ca cel de la Make Up for Ever e Bun insa vad ca mare lucru nu prea face...
    In schimb mi-ai atras atentia catre cel de la Clinique, dar tot la cel de la Avon raman:D e mai pe buget de criza:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de minunatii ai! Eu una nu folosesc primer pt fondul de ten.Folosesc doar o crema potrivita tipului meu de ten si dupa aplic fondul de ten,mi se pare acelasi lucru,adica cel putin mie primerul nu face nici o minunatie.Il prefer doar pe cel care se aplica pentru rezistenta fardurilor.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. hai să îți spun cum să introduci linkul direct pe cuvânt : copiezi adresa site-ului, selectezi cu mouse-ul cuvântul pe care vrei să-l 'linkuiești' , în cazul ăsta Alexandra, apoi acolo în căsuța în care scrii , sus apare LINK, apeși și introduci adresa :) Sper că înțelegi :)

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ptr minimizarea porilor este un Primer de la Benefit ft bun."The Porefessional".Nu l-am avut dar l-am incercat la standul din Sephora.Dupa ce mi l-a aplicat tipa de la Benefit s-a vazut diferenta pe moment.
    E pe lista mea de Must Buy! :)

    RăspundețiȘtergere