Absolutely fabulous fashion fair

19:54:00

         Azi am fost la o plimbare de dimineata si asa cum aveam in plan,am fost si la evenimentul
         Absolutely fabulous,care sa desfasurat intro locatie pe Lipscani.E a treia oara,cand vizitez
         acest eveniment.Mi -a placut de fiecare data,am facut cunostinta cu multe fete dragute si talentate
         si mai gasesc si lucruri interesante acolo.Azi mi-am luat o bratarica magica[de la Elena] si cam  atat.
         In rest am admirat rochii frumoase,genti vintage,brose si lumea imbracata frumos.Cine a mai fost,fetelor?
         Va plac astfel de evenimente?
        
        

You Might Also Like

8 comentarii

  1. mie imi plac in general targurile pentru ca de multe ori gasesc lucrusoare tare dragute. din pacate azi m-am trezit la pra 14:00 si am decis ca mai bine ies mai pe seara, asa ca am ratat targul.las ca vor mai fi:)
    ma bucur ca ai ales sa postezi cateva poze despre cum a fost. imi place si bratarica (e cea simpla cu snur rosu sau e cea cu delfinasii?). caut si eu ceva de genul asta (snur rosu) dar cu inchizatoare de argint. un fel de martisor purtabil tot timpul anului (chiar m-am gandit ca de martisor sa achizitionez pentru prietene genul asta de bratari).
    in alta ordine de idei imi place cum ai ales sa te imbraci, iar tenesii albi au facut toti banii :P
    cand voi fi mare vreau sa am acelasi bun gust ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Классные браслетики!И кеды ням!Чмоки!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina,bratarica luata de la Elena e cea subtire cu banutul.celelalte sunt facute de mine,am impletit o ata mai groasa si am atasat delfini,inimioara si elefantel.am avut una rosie cu un accesoriu din argint,luata din comert,dar sa decolorat ata repede si acum am pus inimioara aceia pe bratarica facuta de mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. uff, eu am fost pe la 1 si am stat mai mult la standul Pixie:(

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place decorul...si regret ca nu am putut ajunge:( astept sa imi aratati maine mai multe poze :*

    RăspundețiȘtergere